Po bardziej szcegółowych oględzinach obawiam się, że Kuba będzie rozczarowany i potwierdziły się obawy Maćka.
Odnośnie nitowania to po bliższym przyjrzeniu się ujawniają się dziwne (przynajmniej dla mnie) rzeczy, a mianowicie nity znajdują sie tylko na dolnych połówkach kadłuba, na górnej części nie pojawiają się. Druga sprawa to sam sposób nitowania - patrząc wzdłuż kadłuba to co drugi panel jest nitowany w 100 % , a co drugi nitowany jest tylko od góry.
Przód kadłuba w którym mieści się reklamowany na pudełku śilnik został przez producenta zaplanowany jako bryła która powstaje po sklejeniu ze sobą trzech elementów , góry i dwóch bocznych łaczonych na dole, które moim zdaniem zupełnie nie odzwierciedlają rzeczywistego podziału blach na okaptowaniu silnika. Tak więc pzy budowie modelu z eksponowanym silnikiem będzie niestety dodatkowa praca. Szczerze mówiąc liczyłem że będzie to zrobione podobnie jak w modelu BF 110 Dragona lub bf 109 F Zwiezdy . Trzeba także dodać, że wewnętrzne strony wyprasek okaptowania silnika są niezbyt równe i mają ślady po wypychaczach .
Wybaczcie jeżeli kogoś zraziłem do tego modelu bo nie to było moją intencja.
Jest takie powiedzenie " jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma"
Pewnie będziecie pytać o zdjęcia , ale wstyd się przyznać, na razie nie wiem jak to zrobić
Pracuję nad tym . Ztego co się zorientowałem to nie wstawia się ich bezpośrednio do postu tylko przez jakiś link do strony na której znajdują się zdjęcia . Poza tym trzeba pewnie mieć jakiś program , króry zmieni rozmiar zdjęcia na zgodny z regulaminem. Będę wdzięczny za jakieś sugestie w tym zakresie .
Na obecną chwilę jezeli ktoś by był zainteresowany zdjęcia mogę przesłać na e-mail.
Pozdrawiam Tomek