
Źródło: http://www.airpolicing.wp.mil.pl/pl/6.html
Zestaw konwersyjny opakowany jest w estetyczne pudełko, a w nim znajdujemy dobrze rozrysowaną instrukcję wraz z kolorowymi schematami malowań oraz arkuszem kalek, który umożliwia wykonanie pięciu różnych schematów oznaczeń, w tym polskiego (rejestracja UWR 3278).

Sama konwersja składa się z trzech dużych części żywicznych, wraz 8 mniejszymi elementami takimi jak zbiornik paliwa czy dodatkowa konsola do kabiny.
Jakość ich wykonania jest dość dobra, nie widać pęcherzyków powietrza, a linie podziałowe są wyraźne.
Korpus agregatu:

Nowe błotniki i rama mocująca agregat:

Blok wyposażenia:

Dodatkowe elementy żywiczne:

W zestawie znajdziemy również sporych rozmiarów blaszkę fototrawioną z elementami wyposażenia APY:

Dodatkowo producent przewidział samodzielne wykonanie elementów typu uchwyty i poręcze z drutu - w instrukcji podano wymiary i kształty elementów.
W celu wykonania pełnego modelu należy wykorzystać podwozie Urala 4320. Producent zaleca model ICMu.

Z zestawu nie wykorzystamy elementów skrzyni ładunkowej, kalkomanii i paru dodatkowych elementów. Jednak postanowiłem przedstawić inbox całego modelu:
Instrukcja jest czytelna i nie powinna sprawić większego problemu przy montażu:

Arkusz z kalkomanią:

W zestawie znajdujemy dwie ramki z ciemnozielonego tworzywa, ramkę z czarnego tworzywa z oponami, kabinę i przezroczystą ramkę z oszkleniem i reflektorami.
Jakość elementów jest dość dobra, jednak znajdziemy na nich ślady wypychaczy i jamy skurczowe - szpachlówka będzie nieodzowna. Dodatkowo należy zaznaczyć, że na ramie pojazdu nie ma wskazanych miejsc do mocowania elementów zawieszenia i innych elementów konstrukcyjnych. Producent podał tylko w instrukcji wymiary, według których należy je montować. Elementy przezroczyste są dość grube i trzeba raczej zastąpić je elementami wyciętymi z folii.
Ramka z elementami:

Kabina:

Ramka z kołami:

Ramka przezroczysta:

Ramka z elementami skrzyni ładunkowej (nie wykorzystywana w przypadku budowy APY):









