donalyah00 napisał(a):Uprzedzając pytania dodam, że używam sidouksu m.in. jako neutralnej bariery pomiędzy olejnymi farbami (jasno-szary w tym wypadku) a późniejszą warstwą półmatowego lakieru GS serii C. Zauważyłem, że GS Levelling Thinner bardzo mocno reaguje z olejną farbą (przypomina się efekt złej kolejności farby olejnej i nitro).
piotr dmitruk napisał(a):To dość dziwne stwierdzenie, nie dalej jak wczoraj lakierowałem olejną Humbrola (granatowy matowy i błyszczący czerwony) clearem Tamiyi rozcieńczanym GS Levelling Thinner, i nie zauważyłem niepożądanych reakcji.
piotr dmitruk napisał(a):Mikre to Twoje modelarstwo
Cały czas muszę sobie porównywać wielkość z tym spinaczem. Na żywo na pewno poraża.
donalyah00 napisał(a): Teraz już dmucham na zimne...
donalyah00 napisał(a):Przy okazji. W rzucie z boku dobrze widać kolejnego babola Mirage'a - pokład fototrawiony dedykowany typowi IIc posiada umiejscowienie działka charakterystyczne dla typu IIa - przysunięte do kiosku o ok. 1 cm w stosunku do oryginału. Uderzyło mnie to jak przykleiłem relingi dookoła stanowiska działka.
piotr dmitruk napisał(a):WEM to White Ensign?
piotr dmitruk napisał(a):Przykro mi, ale to widocznie wina tych farb.
piotr dmitruk napisał(a):Szkoda takiej dobrej roboty, zrobisz coś z tym, czy kopnąłeś w kąt?
spiton napisał(a):Nie myślałeś , o przeszlifowaniu baboli na gładko, i pryśnięciu jeszcze raz ??
Jak nie wyjdzie idealnie, to model uzyska pewne efekt, które mogą wyjść mu na dobre. Takie poprawki malarskie potrafią dać efekt pewnej naturalności, która staramy się uzyskać preszejdingiem, czy waszem. Oczywiście nie zawsze...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości