Jeśli chcesz porozmawiać o prawdziwych pojazdach wojskowych lub szukasz dokumentacji do swojego modelu - napisz o tym tutaj.
Moderator: xenomorph
przez materiusz66 » czwartek, 2 grudnia 2010, 15:51
Chyba już rozumiem. Czyli wczesne gąsienice nadawały się do koła z 9 i 18-oma zębami?

Na tym zdjęciu widać wczesną gąsienice i koło z 18 zębami. Słynny pojazd z nr. 11 tej samej jednostki też miał takie koła!
-
materiusz66
-
przez Marek Barański » czwartek, 2 grudnia 2010, 16:29
Póżne gąsienice posiadały jeden rodzaj ogniw (jednoelementowych) i takie występują na fotkach z Ardenów. Na zdjęciach wczesnych KT występują gąsienice złożone z dwóch rodzajów ogniw - jedno jest w jednym "kawałku" drugie składa się z kilku (chyba 5) elementów. Do takich gąsienic pasują oba rodzaje koła napędowego.
-

Marek Barański
-
- Posty: 952
- Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:20
- Lokalizacja: Warszawa
przez materiusz66 » piątek, 3 grudnia 2010, 13:08
Tygrys z Kubinki był wersją dowodzenia - właśnie wpadło mi w ręce zdjęcie tej tuby na antenę:

Zdj. internet.
-
materiusz66
-
przez author21 » poniedziałek, 6 grudnia 2010, 12:56
Miałem na myśli tubę z tyłu płyty silnikowej nad wydechami, tej tu brakuje :-)
-
author21
-
- Posty: 486
- Dołączył(a): wtorek, 24 marca 2009, 14:00
przez materiusz66 » wtorek, 7 grudnia 2010, 11:33
Znalazłem takie fotki - jak coś jeszcze znajdę to dorzucę...



Zdj. internet
-
materiusz66
-
przez Krzysiek Oniśk » wtorek, 7 grudnia 2010, 23:57
A przypadkiem słynny Tygrys o numerze 100 z Berlina nie miał późnych gąsienic?
-

Krzysiek Oniśk
-
- Posty: 165
- Dołączył(a): sobota, 6 listopada 2010, 22:38
- Lokalizacja: Warszawa
-
przez author21 » środa, 8 grudnia 2010, 12:42
dzięki za zdjęcia, tych akurat nie widziałem.
-
author21
-
- Posty: 486
- Dołączył(a): wtorek, 24 marca 2009, 14:00
Powrót do Pojazdy wojskowe - rzeczywiste
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości