Kuba P. napisał(a):Druga rzecz to pasy. Eduard zrobił je jakieś dziwne i one nie wyglądają niestety jak uprząż w Spitfire. To warto poprawić, o ile jeszcze możesz bo to akurat w Spitfire widać i jest fajne.
...z początku myślałem, że to Part i tam jest ten sam problem z pasami. Ale widzę, że to Eduard i pasy także jakieś nie takie...
Kuba, pasy Edka są OK. Te i Parta, to są Sutton Harness type QS, stosowane pod koniec i po wojnie. Te wcześniejsze, z zapinką na sznurku, to z grubsza rzecz biorąc QK (bo były jeszcze K, M i L - minimalnie się różniące detalami). One także były używane do końca wojny (oprócz Spitfirów m.in. także w Typhoonach, Hurricanach itp).
Natomiast w tym BS410 powinny być QK, bo to wcześniak. Metryczka z PS:
BS410 IX 3559 CHA M61 FF 28-10-42 315S 6-11-42 AST 15-3-43 mods Engine cut forcelanded in France 13-5-43 (nie nawojował się)

Ostatnio edytowano piątek, 4 lutego 2011, 10:13 przez
K.Y.Czart, łącznie edytowano 5 razy