przez qalimar » niedziela, 9 stycznia 2011, 23:01
Znalazłem 4 egzemplarze, które nosiły oznakowanie BH-P:
1. Wersja- B MkI, nr seryjny- DV282 ,oszklenie nosa- lekko wypukłe, okna wzdłuż kadłuba- tak, okno w podłodze bombardiera- prostokątne , szyby boczne w kokpicie- z blisterami ( nie potwierdzone zdjęciami, niemniej wg numeru seryjnego najbardziej prawdopodobne) ,rurka pitota- na wysięgniku ,okno w przedziale nawigatora- tak, radar- nie , łopaty śmigieł- wąskie.
2. Wersja- B MkI, nr seryjny- ME744 ,oszklenie nosa- bardziej wypukłe, okna wzdłuż kadłuba- nie, okno w podłodze bombardiera- owalne , szyby boczne w kokpicie- płaskie,rurka pitota- przy kadłubie ,okno w przedziale nawigatora- nie, radar- tak , łopaty śmigieł- szerokie.
3. Wersja- B MkIII, nr seryjny- ND984 ,oszklenie nosa- bardziej wypukłe, okna wzdłuż kadłuba- nie, okno w podłodze bombardiera- owalne , szyby boczne w kokpicie- płaskie,rurka pitota- przy kadłubie ,okno w przedziale nawigatora- nie, radar- tak , łopaty śmigieł- szerokie.
4. Wersja- B MkI, nr seryjny- PA220 ,oszklenie nosa- bardziej wypukłe, okna wzdłuż kadłuba- nie, okno w podłodze bombardiera- owalne , szyby boczne w kokpicie- płaskie,rurka pitota- przy kadłubie ,okno w przedziale nawigatora- nie, radar- tak , łopaty śmigieł- szerokie.
Mini Replika nr 30 (2/2003)
Pzdr
Mariusz Kalinowski
