Kolega zedytował post więc ja chętnie odpowiem i na drugi:
A co powiesz na to? : "...Zbudowano sześć sztuk wersji B-1, jednak nie wiadomo jakie były ich dalsze losy. W samolotach tych planowano zamontować silniki Jumo 222, jednak borykały się one z licznymi problemami, a dostawy nie były zbyt pokaźne.Jednostkę napędową tworzyły dwa DB 603G w dwustopniowa turbosprężarką. Samolot otrzymał dwa MG 151/20 w kadłubie i cztery MK 108 w kadłubie. "
[1] Silnik Jumo 222 nie trafił do produkcji seryjnej;
[2] Silnik DB 603 G nie miał dwustopniowej sprężarki. Wyposażony był w typową dla silników DB linii 60x jednostopniową sprężarkę mechaniczną o regulowanym płynnie wydatku. Silnik DB 603 G nie trafił do produkcji seryjnej.
[3] He 219 miał 6 punktów montażu broni strzeleckiej strzelającej w przód, 2 w nasadach skrzydeł, do 4 w gondoli podkadłubowej. O ile wiem, nie zabudowano nigdy w kadłubie sześciu strzelających w przód działek.
[4] Zbudowano jedynie samoloty serii A, wyprodukowano maszyny A-0, A-2 i pojedyncze egzemplarze wariantu A-5 z dwuosobową załogą. Losy produkcji wariantu A-5 są dość niejasne.