Macio4ever napisał(a):Trochę Ci zazdroszczę, że to AMT
Szkoda że nie robią żadnej hondy. Chociaż muszę to sprawdzić
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Rodzinka zarządziła weekend wyjazdowy, więc pozostało mi tylko dumanie i czytanie forum.
Dumanie jest niebezpieczne.
Wymyśliłem, że skoro i tak szybka jest do dupy i będę robił oszklenie sam to, dlaczego by nie obniżyć tego dachu. Pooglądałem sobie fotki, wygrzebałem ile to jest wycięte tych słupków w prawdziwej gablocie i po powrocie do domu zabrałem się do dzieła.
Panowie z WCC wycieli 3cale słupków, co u mnie da 3mm
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/wcc11.jpg)
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1205.jpg)
jak mówią mierzyć dwa razy ciąć raz, więc trochę się pobawiłem i ciach.
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1218.jpg)
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1217.jpg)
Potem zrobiłem sobie przy pomocy dwóch kubków, patafixa i nitki poziom do sprawdzenia czy dach będzie prosto
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_1215.jpg)
![Obrazek](http://i49.photobucket.com/albums/f257/grafit_photo/F100/IMG_12151.jpg)
Wyszły mi drobne poprawki z jednej strony i sporo zabawy z ponownym przyspawaniem dachu.
Ale to w następnych krokach, bo po otwarciu karoserii stwierdziłem, że mam taki fajny dostęp do wnętrza, że grzechem by było tego nie wykorzystać przy robieniu m.in. tunelu środkowego.