W/g Summary P8518 z 303-go trafił w lipcu do 306-go, a potem w październiku do 132 Squadonu.
Kent używał Spita P8518 RF-J w lipcu kiedy by dowódcą Norholt Wing, (m.in. 303, na którego stanie był TEN RF-J). Kiedy Kent był dowódcą Kenley Wing (od k. lipca) to P8518 był już w 306 (lub 308 jeśli to tylko literówka na Summary) a na lotnisku Kenley wraz z 452 znajdował się P8085 (od maja). Jeżeli jednak P8518 był w 308-ym to w lipcu-sierpniu też na Northolt.
Może jak Kent go zobaczył tego P8085 ze "swoimi" kodami to poprosił żeby nie przemalowywali? ;)
No, można gdybać, ale do końca z tym P8518 bym pewien nie był.
Aha, znalazłem ten fragment, to on go skurczybyk wypożyczył. Czyli w Summary powinno być, że od 14.o7.41 poszedł do 308 a nie 306-go!
Rozumiem z tego, że całe nieporozumienie wynikło z tego, że wypożyczony przez Kenta P8518 "pałętał się" wśród maszyn 452-go? Z resztą nie tylko pałętał, bo jak teraz czytam to i Kent miał na nim zwycięstwo, ale też ten Stuard z 452! Ciekawe.




