Przesadziłeś. Skrzydlata Polska była ostoją betonu i nie propagowała w taki sposób niemieckich maszyn. Była seria "Samoloty z którymi walczyli Polacy" w początku lat 70-tych lub nawet wcześniej, gdzie obok mikroskopijnego rysunku podawano podstawowe dane techniczne i krótki opis historii konstrukcji. potem w "Samoloty 1939-45" zdarzały się opisy niemieckich konstrukcji, a w czasach mojej znajomości z "SP" pojawiło się ledwie kilka ilustracji J.T. Kowalskiego przedstawiającego niemieckie samoloty jako przykłady kamuflażu.
Ła-7 z KP przerabiano z pomocą "SP" na ŁaGi i Ła wcześniejszych wersji.
Grzegorzu...dałbym sobie rękę obciąć,że to było w SP

. Ktoś podawał sposób na konwersję z Ła-7 na Fw-190 i jeszcze na jakiś japoński myśliwiec. Widziałem to na własne oczy u mojego kuzyna,który to mnie młodziaka zaraził pasją modelarstwa

. A że nie było wtedy dostępu do takich planów jak teraz,to każdy sposób,aby "wzbogacić" swoją półkę był dobry. Bez względu na wymiary

. Tak to było....Ale ale...widocznie przyda mi się ta ręka

.
No dobrze. Jak śpiewał kiedyś zespół Klincz, "im dalej w las,tym rośnie więcej drzew"

,pora przedstawić swoje wypociny. Skrzydła sklejone,pocienione gondole podwozia głównego. Im dalej,tym apetyt na udoskonalenie bryły modelu rośnie. Chciałem tego uniknąć...no cóż. Nie da się ;). Przyznam szczerze,że to białe tworzywo doprowadza mnie do pasji. Odbija światło i nic nie widać co się robi

.
Do tego fatalne przesunięcie form kółek podwozia głównego zmusiło mnie do zaadoptowania tychże części z jakiegoś modelu,który skończył w czeluściach szafy.Jeśli spowoduje to zmianę z kategorii ORT na FREE,to poprawię opis

.




Pozdrawiam, Paweł.