Taki ładny post napisałem przed momentem, ale mnie wywaliło z forum, razem z tekstem. Diabli tam...
Ale już spieszę z odpowiedzią - wg dostępnych mi źródeł, czyli artykuła Iana Bakera z SAM ("Aviation History Colouring Book" 1995) i instrukcji do malowania Kittyhawk Mk.I /P-40E wynika, że bez wątpliwości samolot o nr A29-34/41-5520 był przemalowany po dotarczeniu do RAAF. A przemalowany był tak:
- góra - Foliage Green (FS 34 092) - czyli MM 1764 European Green, Pactra A31, lub Vallejo Model Color Gunship Green (i ten posiadam)/oraz australijki Dark Earth Brown (FS 30 118), czyli MM 1702 Field Drab - nie pasuje to co prawda do numerków z "Modelarskiej kolorystyki" (tam proponują FS 20 099), ale Ian Baker pisze w swoim artykule, że ten kolor "match for RAF colour Dark Earth" - czyli z grubsza ma być podobny
- spód - wg Bakera albo RAF Sky, albo RAAF Sky Grey - i raczej ten ostatni (wg instrukcji - FS 35 622), czyli Humbrol 23 Sky Blue, albo Agama B4M Duck Egg Blue.
I tak czynię - całość ma przypominać to (czyli też samolot z 75 Sqn. RAAF, Milne Bay, 1942):


Źródło - fotka prywatna z muzeum Australia War Memorial, które szczyci się najbardziej prawidłowym odtwarzaniem malowań kamuflażu.
Nie wiem natomiast, jak się to ma do DuPonta - nie znalazłem żadnych odnośników do ich farb, więc oparłem się na tym, co wynalazłem, a dotyczyło konkretnego samolotu.
Stąd też moje pytanie o kolor goleni podwozia głównego - pomalowałem je na Sky, czyli kolor spodu, ale wiem, że mogą być białe lub (jak na zdjęciu) srebrne/stalowe.