Airfix - obsługa klienta

Inkubator, tutaj rodzą się tematy godne przesunięcia do FAQ - prawd objawionych. Dyskutujemy na temat technik, narzędzi i chemii modelarskiej.

Airfix - obsługa klienta

Postprzez Krowa » sobota, 26 marca 2011, 13:34

Ponad rok temu kupiłem model Lysandera z Airfixa. Szału nie było, zestaw jaki jest każdy widział (albo może nawet widzi). W sierpniu ub roku, przypadkiem odkryłem, że brakowało w nim części oszklenia.

Prośba o uzupełnienie braków została wysłana do Hornby jeszcze w sierpniu ub roku. Poza automatyczną odpowiedzią, że rozpatrzą sprawę zero kontaktu. I kiedy już zapomniałem o sprawie i pogodziłem się z niekompletnością zestawu...

Obrazek

a w środku:

Obrazek

Cóż, z jednej strony fajnie, ze zadali sobie trud i koszty aby klient był zadowolony. Z drugiej, po tylu miesiącach mogliby chociaż zapytać czy sprawa jest dalej aktualna.

Tak czy siak, ja się cieszę :)
Krowa
 
Posty: 414
Dołączył(a): poniedziałek, 16 marca 2009, 21:11

Reklama

Re: Airfix - obsługa klienta

Postprzez Matys » sobota, 26 marca 2011, 15:46

Kiedyś mi brakowało oszklenia w modelu Gripena z Italeri, napisałem mejla do importera, i paczka przyszła jakoś po roku :)
Avatar użytkownika
Matys
 
Posty: 61
Dołączył(a): czwartek, 16 października 2008, 13:28
Lokalizacja: Gliwice

Re: Airfix - obsługa klienta

Postprzez Mecenas » sobota, 26 marca 2011, 18:38

Podobne przygody przechodziłem kiedyś z Matchboxem (jakieś 15 lat temu) oraz z Revellem (2-3 lata temu) - za każdym razem dostałem brakującą część po ok 5-6 tygodniach.
Pozdrawiam,
Michał Sindera
Avatar użytkownika
Mecenas

100-lecie Niepodległości
 
Posty: 4838
Dołączył(a): wtorek, 14 kwietnia 2009, 14:01
Lokalizacja: Bytom/Katowice


Powrót do Modelarstwo redukcyjne - dyskusje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości