
BTW Dotychczas nie wspomniałem, że dla "mojego" Cyclone'a wybrałem malowanie maszyny ppor Aleksego Żukowskiego z 5-go klucza I-ej Eskadry 1/145 Dywizjonu Myśliwskiego ("Warszawski"). Samolot o numerze seryjnym 8549 (I-207) "biała 13".





spiton napisał(a):A ja się spytam, czemu "zacieki" na kadłubie idą w innym kierunku niż na skrzydłach. Pytam bo nie wiem, a jestem ciekawy.
Dodam, że plamy bardzo się podobają.

piotr dmitruk napisał(a):Liczę że zdjęcia są PRZED ścieraniem "stonki"?
GrzeM napisał(a):Tu zaglądałeś? http://www.pwm.org.pl/viewtopic.php?f=121&t=4791&start=75
spiton napisał(a):A ja się spytam, czemu "zacieki" na kadłubie idą w innym kierunku niż na skrzydłach.
piotr dmitruk napisał(a):Też się kiedyś o to pytałem przy okazji jednego modelu, i przy pomocy fotek udowodniono mi, że tak jest naprawdę.
piotr dmitruk napisał(a):Liczę że zdjęcia są PRZED ścieraniem "stonki"?
Robert Ostrowski napisał(a):Darek podpuszcza,ewidentnie widać na krawędzi natarcia skrzydeł i w tylnej części k-ba, że są w fazie wycierania
Jacek Bzunek napisał(a):Wygląda jak owinięty folią.

Darek Trzeciak napisał(a):Zdjęcia zrobione na zachętę dla Olka by się przełamał z robieniem biedronki. Nie bójmy się eksperymentów jest jeszcze tyle modeli do zepsucia![]()








Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
