Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Powinno być "wykonuję P-40 a w przerwach zdarzy się inny samolot"
Normalnie jakiś prorok czy coś.


Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Powinno być "wykonuję P-40 a w przerwach zdarzy się inny samolot"



Jarek Gurgul napisał(a):Jacek, a to jakaś "ekskluzywna" seria Hasegawy z "prawie gotowymi" modelami?
Był już taki w pudełku?
A może zjadło Ci po prostu kawałek relacji?

Aleksander napisał(a):Rozumiem, że kangur? "A jaka rasa?" (tzn. malowanie?)


Aleksander napisał(a):Co prawda IMHO Spitfire jest najładniejszym samolotem, ale P-40
Jacek Bzunek napisał(a):Aleksander napisał(a):Co prawda IMHO Spitfire jest najładniejszym samolotem, ale P-40
jest najładniejszym myśliwcem

Aleksander napisał(a):Jacek Bzunek napisał(a):Aleksander napisał(a):Co prawda IMHO Spitfire jest najładniejszym samolotem, ale P-40
jest najładniejszym myśliwcem
Ok - zgoda - niech będzie tak!
Mecenas...Kolekcjoner... napisał(a):Jacku ile masz P-40?



29-359 P-40M-5 43-5661 4/43 served with 76 Sqn; on 13/5/43 received by 76 Sqn (coded SV-X) from 2 AD; on 18/6/44 the oil system failed at 17,000' with the engine stopping at 6,000' from there G/C Gordon Henry Steege DSO, DFC (213) managed to belly land on the beach of Dibiri Is and was picked up uninjured; the last time the a/c was seen the engine had broken up and the remainder had been washed into the mud flats by the tide; it was written off.
greatgonzo napisał(a):To znaczy kamuflaż pewnie pasi, ale numer...






Jacek Bzunek napisał(a):
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości
