Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Kazik » wtorek, 3 maja 2011, 20:59

Waldek wystarczy bo tracimy wątek! Już nie pracuje przy cubusiu.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Macio4ever » wtorek, 3 maja 2011, 21:01

Proszę trzymać się tematu :mrgreen: kolego Wuen... Na zdjęciach jest inny model Hondy! :mrgreen: :mrgreen:
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Patterson » wtorek, 3 maja 2011, 21:02

Może za kilka fotek dojdzie do odpowiedniego modelu. Obrazek
Avatar użytkownika
Patterson

rpm2
 
Posty: 2230
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 16:21
Lokalizacja: Warszawa

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Macio4ever » sobota, 7 maja 2011, 10:11

Zdjąłem chrom i niestety, tak jak się spodziewałem pod spodem jest bezbarwny lakier. Żółty Gunze go nie rusza, tak samo Tamiya Laquer Thinner. Moczę teraz w krecie - jeżeli macie jakieś dobre pomysły jak to zdjąć (poza szlifowaniem) to proszę walcie śmiało.

Koła moim zdaniem to ok 1-1,5 godziny na komplet aby doprowadzić do super spasowania. Nie jest to ideał ale napewno nie będę zaplatał szprych.

Myślę, że jak zejdzie lakier to będzie jeszcze lepiej.

Obrazek

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez darkies » sobota, 7 maja 2011, 10:29

Izopropanol jest dość agresywny, ale nie wiem czy na tyle aby ruszyć taki lakier.
Podobny problem był jeszcze poruszony tutaj -> viewtopic.php?f=21&t=14759
Powiedzieli mi żebym się tutaj zarejestrował i powiedział conieco o światłach...
Pozdrawiam wszystkich modelarzy klejących cywilkę - Maciej Rembisz.
Avatar użytkownika
darkies
 
Posty: 184
Dołączył(a): niedziela, 28 września 2008, 19:43
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Macio4ever » sobota, 7 maja 2011, 10:32

darkies napisał(a):Izopropanol jest dość agresywny, ale nie wiem czy na tyle aby ruszyć taki lakier.
Podobny problem był jeszcze poruszony tutaj -> viewtopic.php?f=21&t=14759


Niestety mniej niż Gunze czy Tamiya, a to nie jest jakiś zwykły bezbarwny. Zobaczymy po kilku gadzinach w krecie.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Fred-k2 » sobota, 7 maja 2011, 11:04

Szybciej dać na tokarkę i zapleść nowe koło :mrgreen:
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 21:17
Lokalizacja: Poznań

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez siara1939 » sobota, 7 maja 2011, 11:31

Fred-k2 napisał(a):Szybciej dać na tokarkę i zapleść nowe koło :mrgreen:

Nie jest to takie latwe jakby sie moglo wydawac. Mi na pierwszym kole w BMW sie znudzilo na dobre. Monotonna praca, nawet przy uzyciu stolu do montażu.

Nie wiem czy kret rozpusci ten lakier bezbarwny. U mnie w VW po dniu w krecie chrom zszedl calkiem, a lakier zostal.
Avatar użytkownika
siara1939

Korvettenkapitän PWM'u
 
Posty: 5061
Dołączył(a): sobota, 2 lutego 2008, 11:19

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez wuen » sobota, 7 maja 2011, 14:17

Cleanlux - sprawdzałem na chromach Revell
człowiek bez pasji to producent g...
Avatar użytkownika
wuen
 
Posty: 2400
Dołączył(a): sobota, 20 października 2007, 07:44
Lokalizacja: okolice Halinowa ok. 25 km od Wawy

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez xenomorph » sobota, 7 maja 2011, 14:52

A Wamod? To dosyć silna bestia, może da radę.

Pozdrawiam 8-)
Obrazek
Jarosław Rzemiński
Avatar użytkownika
xenomorph
 
Posty: 1641
Dołączył(a): piątek, 30 listopada 2007, 11:35
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Macio4ever » sobota, 7 maja 2011, 22:24

Dobra wiadomość: płyn hamulcowy zdejmuje ten lakier. W kilka godzin marszczy i daje sie zdjąć ręcznikiem papierowym.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez siara1939 » sobota, 7 maja 2011, 23:06

Zaserwuj jakies fotki juz bez lakieru- odchudzily sie te szprychy choc troche?
Avatar użytkownika
siara1939

Korvettenkapitän PWM'u
 
Posty: 5061
Dołączył(a): sobota, 2 lutego 2008, 11:19

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Macio4ever » sobota, 7 maja 2011, 23:08

siara1939 napisał(a):Zaserwuj jakies fotki juz bez lakieru- odchudzily sie te szprychy choc troche?

Będą, będą jak odmoczę dokładnie. Wszystko chudnie ale jak się pewnie domyślasz nie będzie to zmiana typu połowa grubości. Jak na razie podtrzymuję, że da się z tego coś sensownego wykrzesać.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Macio4ever » niedziela, 8 maja 2011, 09:21

Zgodnie z obietnicą fotka po zmyciu lakieru. Zmiana jest ale nie fundamentalna. Postaram się w swoim warsztacie wyciągnąć ile się da z wersji pudełkowej. Tak czy inaczej, moim zdaniem, przy robieniu PZP zmycie chromu jest konieczne, bo złożenie prosto po wycięciu z ramki dałoby słaby efekt.

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Super CUB - luzacka budowa małego brzydala

Postprzez Fred-k2 » niedziela, 8 maja 2011, 11:00

Wygląda znacznie lepiej, szkoda że nyple zrobili takie grube. Jakie są teraz wymiary szprych i nypli?
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 21:17
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości