

Grzegorz2107 napisał(a):Kwestia osłon nad zamkami działek: Czy nie były większe, typowe dla pierwszych serii? Jeszcze przystosowanych do montażu pary działek.
Grzegorz2107 napisał(a):Wątpliwe jest też dla mnie , żeby maszyna posiadała wybrzuszenie nad wnęką podwozia, co jest spotykane na bardzo późnych Mk.IX i XVI z 1945. Powinno być płasko moim zdaniem.
Grzegorz2107 napisał(a):Z kolei na osłonie dolnej silnika, tej żywicznej, powinny być dwie linie podziału blachy...
Grzegorz2107 napisał(a):... Bo w zależności od wytwórni , którą można zidentyfikować po serialu, na górnej pokrywie silnika był podział ( tuż za śmigłem) lub była pokrywa w jednym kawałku...
Darek Trzeciak napisał(a):Grzegorz2107 napisał(a):t;]Z kolei na osłonie dolnej silnika, tej żywicznej, powinny być dwie linie podziału blachy...
Raczej jedna![]()
EDIT: A jednak dwie (dla wczesnych IXc).
Grzegorz2107 napisał(a):robert.xii napisał(a):no i babel na prawym okapotowaniu nie ma racji bytu
Zostaw bąbel! EN 459 miał Merlina 61, a ten silnik wymagał tej owiewki.
Grzegorz2107 napisał(a):Tym za śmigłem po prawej stronie, osłaniającym miejsce na przekładnie sprężarki kabiny ciśnieniowej . W Mk. II był tam rozrusznik.
gzt napisał(a):Panowie, skad czerpiecie swa wiedze ?_
Szukam po sieci zdjec czy informacji na ten temat i ... znalzlem dwa zdjecia z kotrych nie wynika nic z tego co sie dowiedzialem na tutejszzym forum.
Nawet jesli bym chcial to nie moge sam dojsc do tylu informacji jake mi podajecie "na talerzuy"
Jeszcze raz dzieki, bo mam szanse na poprawienie
Niestety dopiero za tydzien bo musialem wyjechac i aktualnie cierpie na brak hobby
pozdrawiam i dzieki za pomoc
Grzegorz2107 napisał(a):Wojtek Matusiak jest kompetentnym autorem jeśli chodzi o spitfirologie. Właściwie kupuj w ciemno wszystko jego autorstwa.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 13 gości
