P-40M-trzy szybkie pytania

Jeśli chcesz porozmawiać o prawdziwych latających maszynach lub szukasz dokumentacji do swojego modelu - napisz o tym tutaj.

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Jaho63 » poniedziałek, 23 maja 2011, 21:44

P-40E:
Obrazek
Ale na N-ce też widać:
Obrazek
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Reklama

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Jacek Bzunek » poniedziałek, 23 maja 2011, 21:52

Jaho63 napisał(a):Ale na N-ce też widać:


Sorry Jaho ale jak na tej fotce nie widzę

Obrazek[/quote]

tego czegoś.
Słuchajcie uważnie bo nie będę powtarzać!
----------------------------------------------------------
Avatar użytkownika
Jacek Bzunek
 
Posty: 5876
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 17:35
Lokalizacja: Szczecin

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Mecenas...Kolekcjoner... » poniedziałek, 23 maja 2011, 21:54

Aleksander napisał(a):i jedynie w Squadronie jest jedna fotka, ale wersji P-40F, z widocznym tym "zlewem" paliwa (str. 51).

potwierdzam jest na tej stronie, tylko mało widoczne bo jest z boku
jest też ale z boku P40N widać wgłębienie -strona 63
P40K tez z boku widac wgłębienie -strona 67
Avatar użytkownika
Mecenas...Kolekcjoner...
 
Posty: 784
Dołączył(a): poniedziałek, 19 października 2009, 23:12
Lokalizacja: Łódź

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Mecenas...Kolekcjoner... » poniedziałek, 23 maja 2011, 22:09

Na zdjeciach, ktore pokazał Jaho63 są dwie wersje tego miejsca
P40E wersja zakryta
P40N wersja z wgłębieniem
Avatar użytkownika
Mecenas...Kolekcjoner...
 
Posty: 784
Dołączył(a): poniedziałek, 19 października 2009, 23:12
Lokalizacja: Łódź

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Jacek Bzunek » poniedziałek, 23 maja 2011, 22:33

Mecenas...Kolekcjoner... napisał(a):Jacku widać wgłębienie z boku, dokładnie na takiej wysokosci jak wskazujesz na swoim zdjęciu

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa widzę :!:

Przy okazji, zdjęcia warhawkowego domina bardzo mnie ucieszyły. Jak pewnie wtajemniczeni wiedzą w modelu Hasegawy ostatnie zewnętrzne żeberko lotki jest odtworzone nieprawidłowe tj. jest równoległe do pozostałych a powinno być odchylone o 45 stopni. Od kilku dni kombinuję jak je elegancko stworzyć a wychodzi że wystarczy wyszlifowanie lotek na gładko.
Słuchajcie uważnie bo nie będę powtarzać!
----------------------------------------------------------
Avatar użytkownika
Jacek Bzunek
 
Posty: 5876
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 17:35
Lokalizacja: Szczecin

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Jaho63 » poniedziałek, 23 maja 2011, 23:04

Tu trochę fajnych, ale wczesnych fotek.
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Jacek Bzunek » poniedziałek, 23 maja 2011, 23:09

Jaho63 napisał(a):Tu trochę fajnych, ale wczesnych fotek.

Dzięki :!:
Tą można zadedykować wszystkim zwolennikom nadmiernego używania Curtiss Cockpit Green i innych Interior Green.
Obrazek
Ostatnio edytowano poniedziałek, 23 maja 2011, 23:34 przez Jacek Bzunek, łącznie edytowano 1 raz
Słuchajcie uważnie bo nie będę powtarzać!
----------------------------------------------------------
Avatar użytkownika
Jacek Bzunek
 
Posty: 5876
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 17:35
Lokalizacja: Szczecin

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Jaho63 » poniedziałek, 23 maja 2011, 23:14

mnie się ta podoba
Obrazek
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez greatgonzo » poniedziałek, 23 maja 2011, 23:30

Ten K z przedłużonym ogonem w zasadzie 'ustawia' Jackową M-kę :).
Avatar użytkownika
greatgonzo
 
Posty: 4064
Dołączył(a): czwartek, 4 września 2008, 15:23
Lokalizacja: Giżycko

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Tomasz Borowski » wtorek, 24 maja 2011, 12:50

Jacek Bzunek napisał(a):Przy okazji, zdjęcia warhawkowego domina bardzo mnie ucieszyły.


no to i Ja się cieszę :)
podaję link do strony z tymi zdjęciami
http://www.usmilitariaforum.com/forums/ ... 14319.html

pozdrawiam Tomek
Tomasz Borowski
 
Posty: 116
Dołączył(a): niedziela, 26 września 2010, 11:09
Lokalizacja: Sanok

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Jacek Bzunek » wtorek, 24 maja 2011, 15:13

Dzięki-jest co oglądać.
Obrazek
Kolejne ciekawe zdjęcie-kadłub pod statecznikami poziomymi malowany w kolorze spodu.
Słuchajcie uważnie bo nie będę powtarzać!
----------------------------------------------------------
Avatar użytkownika
Jacek Bzunek
 
Posty: 5876
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 17:35
Lokalizacja: Szczecin

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Jaho63 » wtorek, 24 maja 2011, 15:51

43-24709 to P-40N z 501 FBS/85 FBG, którego rozbił 11.03.1944 Robert J. Kusse, lotnisko Buffalo NY. Reszta też pewnie jakieś jednostki szkolne, czy nawet bojowe, ale w jueseju!
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
Avatar użytkownika
Jaho63
 
Posty: 6217
Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Grzegorz2107 » wtorek, 24 maja 2011, 17:13

Jaho63 napisał(a):43-24709 to P-40N z 501 FBS/85 FBG, którego rozbił 11.03.1944 Robert J. Kusse, lotnisko Buffalo NY. R!


Ciekawe, ale trudno dopatrzec się jakiegoś poważnego uszkodzenia, samolot nie lądował na brzuchu, może kapotował?
Avatar użytkownika
Grzegorz2107
 
Posty: 3305
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 16:19

Re: P-40M-trzy szybkie pytania

Postprzez Mecenas...Kolekcjoner... » wtorek, 24 maja 2011, 18:46

czy mi sie wydaje, czy też ktoś mi skasowal pytanie...
takie pionowe ustawienie "na dziobie" to było stosowane z powdu braku miejsca jak sie domyślam
Avatar użytkownika
Mecenas...Kolekcjoner...
 
Posty: 784
Dołączył(a): poniedziałek, 19 października 2009, 23:12
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości