Jeśli chcesz porozmawiać o prawdziwych latających maszynach lub szukasz dokumentacji do swojego modelu - napisz o tym tutaj.
przez Slash » poniedziałek, 4 lipca 2011, 23:17
Akurat SR-71 to miał opony nie z sadzy a z magnezu. Tym razem chodziło o to, żeby nie strzelały przy prędkościach typowych dla tego samolotu. O ile oczywiście się nie mylę.
-

Slash
-
- Posty: 3046
- Dołączył(a): środa, 28 maja 2008, 16:50
przez Soris000 » poniedziałek, 4 lipca 2011, 23:51
Z odmian węgla przewodzącego prąd, zamiast sadzy, stawiał bym raczej na grafit.
-

Soris000
-
- Posty: 1405
- Dołączył(a): sobota, 3 stycznia 2009, 13:18
- Lokalizacja: Sopot
przez Piotrek.S. » wtorek, 5 lipca 2011, 22:40
spiton napisał(a):Fajne oponki miał też SR-71 ,-)).

Opony "Kosa" mają domieszkę magnezu celem szybszego oddawania ciepła plus koła są rozpędzane przed przyziemieniem.
Co do gumy przewodzącej prąd - bankowo grafit i to nie z ołówków.
Umysł ludzki jest jak spadochron.
Działa lepiej kiedy jest otwarty.
-

Piotrek.S.
-
- Posty: 215
- Dołączył(a): piątek, 21 września 2007, 07:48
- Lokalizacja: Oborniki
przez Kuba P. » środa, 6 lipca 2011, 08:46
Wiesz może jak było realizowane rozpędzanie kół?
Elektrycznie? Pneumatycznie?
-

Kuba P.
-
- Posty: 9398
- Dołączył(a): sobota, 10 listopada 2007, 23:07
- Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości