Model dobry choć posiada pewne błędy opisywane już kilkakrotnie czyli:
- standardowo wklęsłe spawy na nadbudówce,
- złe mocowania błotników. StuH produkowany był tylko przez firmę Alkett, ta zaś od mniej więcej od połowy 43 stosowała mocowania nie w postaci prętów które daje Dragon, ale odpowiednio wygiętej blachy. W swoim modelu wykorzystałem częściowo wsporniki z pozostałości jakiem miałem po innym modelu z Tamiya.
- tylna płyta nadsilnikowa, w okresie kiedy kładziony był zimmerit w Alkecie, spawana byłą już „na zakładkę”. W modelu wymaga to trochę zabawy ze skalpelem i pilnikiem.
Jako pierwowzór wybrałem dość charakterystycznego StuHa ze 190 Brygady Dział Szturmowych.


źródło: Stug Walk Around squadron/signal publications
StuH ma kilka nietypowych rzeczy:
- niestandardowy hamulec wylotowy zaadoptowany z haubicy leFH18. Nikt z wytwórców dodatków takiego nie produkuje, wiec wystrugałem sobie samodzielnie,
- „wiszące ekrany” które montowano w warunkach polowych,
- zapasowe koła jezdne montowane na specjalnych prętach na przedzie nadbudówki.
Dobra, dość przynudzania, parę zdjęć z obecnego etapu.






















