[Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Zestawy, relacje z budowy, galerie ukończonych modeli, porady i problematyka modelarstwa sci-fi., fantasy i kosmicznego.

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez levee » środa, 31 sierpnia 2011, 23:12

Macio4ever napisał(a):Co do pęknięć - materiał to "Gundarium" (za wiki "Luna titanium") więc może była szansa na pęknięcie :mrgreen: ;o) A może ten materiał to kompozyt? Kto wie? :?:

Nie zgodzę się! Zaku miały opancerzenie z "super-hard steel alloy" (za gundam.wikia.com), czyli z supertwardej stali. Chociaż może to pęknięcie było wynikiem błędu technologicznego w odlewni? :D

Moim zdaniem poobijany wygląda dużo lepiej niż czyścioszek. A na pewno bardziej przekonująco.
levee
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 11:07

Reklama

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » środa, 31 sierpnia 2011, 23:33

No masz rację! "Super-hard steel alloy" - to jest to! No ale taka twarda stal to jednak może pęknąć... 8-) Np jak dostanie toporem energetycznym...
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » czwartek, 1 września 2011, 20:03

Skończyłem talię, jestem zadowolony z efektu. Podjąłem też męską decyzję 8-), że pozostały pancerz (nogi, ręce) zrobię bez warstwy koloru miniowego i faktury odlewu. Został po prostu inaczej wykonany - z grubych walcowanych płyt, a nie odlewanych kawałów stali... No i zdobyli w końcu farbę, którą można malować bez miniowego podkładu :P

Dostanie trochę uszkodzeń ale bez przesady plus odłażąca miejscami farba. Będzie widać trochę więcej metalu w takim podejściu. W sumie chciałbym uniknąć przekombinowania.

Na chwię obecną wygląda to tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeden mały kawałek pancerza, nie ma jeszcze zielonej farby ani żadnych zniszczeń. Jest nowy i został niedawno wymieniony.

Wszelkie uwagi mile widziane.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » czwartek, 1 września 2011, 20:29

Robot w kiecce :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » czwartek, 1 września 2011, 21:30

Kazik napisał(a):Robot w kiecce :lol: :lol: :lol:


Ja bym się tak nie nabijał z robota, który ma naprawdę duży topór i nie zawaha się go użyć :twisted:
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez ZzB » piątek, 2 września 2011, 07:55

Kazik napisał(a):Robot w kiecce :lol: :lol: :lol:

W KILCIE :P
Avatar użytkownika
ZzB
 
Posty: 256
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 08:03
Lokalizacja: Reda k/Gdyni

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » piątek, 2 września 2011, 21:11

Buty gotowe. Odlałem z metalu i potem oksydowałem ;o)

Czarny podkład Gaia, Gun Metal GAIA, Gun Metal Alclad, Tamiya X-11 emalia.

Obrazek

Obrazek

Chuck Norris mnie tego nauczył.
Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » piątek, 2 września 2011, 21:18

Ależ je zmasakrowałeś.
Ta druga fota jakaś taka ... jakby czarnobiała.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » piątek, 2 września 2011, 21:26

Kazik napisał(a):Ależ je zmasakrowałeś.
Ta druga fota jakaś taka ... jakby czarnobiała.


Powiększenie trochę demonizuje zniszczenia. Co do fotki, to następnym razem się poprawię, może nawet zrobię w RAWie. :lol:
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » środa, 7 września 2011, 21:53

Coś przystopowałeś.
Brak czasu?
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » czwartek, 8 września 2011, 06:29

Kazik napisał(a):Coś przystopowałeś.
Brak czasu?


Niestety tak. No ale w weekend zamierzam podciągnąć prace, a może nawet skończyć.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » piątek, 9 września 2011, 17:58

Części ma ten robot całkiem sporo. Chyba dorobię sobie więcej wykałaczek z krokodylkami, bo widoczny na zdjęciach pancerz nóg, całkiem wyczerpał moje zapasy.

Obrazek

Nadal kładę czarny podkład Gaia, który niezmiennie bardzo wygodnie się kładzie. Po tych kilku sesjach, to co mogę powiedzieć, to że podkład ten układa się bardzo cienką warstwą i nie ma szczególnych właściwości wyrównujących mikro ubytki powierzchni. Nie traktuję tego jako wadę, a raczej cechę.

Obrazek

Idę teraz badać gdzie i jakie kalki są przewidziane do położenia.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » sobota, 10 września 2011, 19:08

Pancerzowy lasek wyszedł :lol:
Musze sobie strzelić takie krokodylki. Takich jeszcze nie mam tj. z wąską paszczą.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » sobota, 10 września 2011, 19:49

Krokodylki w różnych rozmiarach kupowałem w sklepie ze szpargałami dla elektroników.

Zwycięstwo jest moje :twisted: :

Obrazek

Roboty są OK! :mrgreen:

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » sobota, 10 września 2011, 21:30

A ok się da?!
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sci-fi., kosmiczne, fantastyka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości