hacz napisał(a):Widzę, że połączenie kadłuba z górną "maską" u ciebie też fatalne.
W zamierzeniu projektantów wypraski linia miała być linią wgłębną tak jak jest w planach rzeczywistych, niestety wyszło jak wyszło, i oby nikt nie kopiował takiego rozwiązania. Ja kilka razy poprawiałem łączenie, szlifowałem, szpachlowałem, szlifowałem i na końcu delikatne rycie linii które po wyszlifowaniu i szpachli zniknęły.
Jak to załatwiła firma Vector w tym modelu widać na załączonych zdjęciach.
http://www.internetmodeler.com/artman/publish/flaviation/Vector_1_48_Henschel_Hs-126.php#
Kadłub jak widać skłąda się z dwóch, a nie z trzech połówek i w ten sposób można to rozwiązać bez zbędnej walki z kadłubem.
Wystarczło zaprojektować wypraskę w ten sposób, ale firma ICM pewnie chciała być oryginalna. Jednak nad wyrobem firmy
Vector wypraska ICM mam jedną przewagę: okapotowanie silnika jest trzyczęściowe tak jak w prawdziwym samolocie , można więc odsłonić silnik, a w Hs-126 Vector-a trzeba by ciąć cały element.













