Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Postprzez MartiniOCP » wtorek, 18 października 2011, 00:31

Witajcie. Model robię już od jakiegoś czasu a na forum zapisałem się dopiero teraz, więc mam nadzieje, że objętość 1szego postu Was nie zrazi. A więc, do gry wskakuje z takim oto wynalazkiem:

Obrazek

Kolorek, wbrew temu co sugeruje pudło będzie mniej więcej taki:
Obrazek

Poza tym, dokumentacja to głownie następujące link: http://ferraris-online.com/pages/carint ... 57715#P019
http://www.eurospares.co.uk/index.asp?M ... &A=1&G=&S=

Do tej pory działy się następujące rzeczy:
Kasta lekko oszlifowana ze szwów, wycięte wloty powietrza w tylnej części nadwozia, wycięte otwierane lampy, trochę szpachli, pogłębione linie podziału
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Poza tym, segregacja gratów
Obrazek

Postępy prac nad motorem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

To na razie wsio.
pzdr.
Ostatnio edytowano wtorek, 18 października 2011, 01:11 przez MartiniOCP, łącznie edytowano 1 raz
MartiniOCP
 
Posty: 11
Dołączył(a): poniedziałek, 17 października 2011, 23:50

Reklama

Re: Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Postprzez Tomek Hejmo » wtorek, 18 października 2011, 00:45

Same piękne klasyki w tej edycji. Nieświadomie zmuszacie mnie do oglądania tego działu :D Jak byś ocenił ten model jako ewentualny debiut w cywilach?
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2067
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 19:00

Re: Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Postprzez MartiniOCP » wtorek, 18 października 2011, 00:56

Rzeczywiście, same rodzynki. Ale to chyba na plus :) Jeśli chodzi o sam model to na pewno jest wart uwagi, jeśli szukasz czegoś obszernego - 253 części, fajna jakość detali, otwierany przód/tył i światła (wycinane). Trzeba troszkę szpachlować, tamiyka wypada lepiej pod tym względem. Spasowanie - póki co - niezłe, choć mogę wypowiadać się tylko o silniku. Kasta również nieźle leży z podwoziem, ale nie wiem jak to będzie wyglądało z "koszykiem" z wnętrzem i szybami. Póki co z 3 modeli fujimi w 2 miałem z tym problem.

pzdr.
MartiniOCP
 
Posty: 11
Dołączył(a): poniedziałek, 17 października 2011, 23:50

Re: Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Postprzez Macio4ever » wtorek, 18 października 2011, 16:14

Witaj na forum, cieszymy się że dołączyłeś!

Co do uczestnictwa w konkursie, a dokładnie pretendowania do nagród konkursowych należy rozpocząć i skończyć budowę modelu w dniach trwania konkursu.

Przenoszę Twój warsztat do sekcji "Warsztat" w cywilach, gdzie normalnie prowadzimy relacje, pozostawiając cień w tym miejscu.

Jeżeli chcesz walczyć o nagrody, to warunkiem jest rozpoczęcie budowy od "ramek". Dopuszczalne są marginalne napoczęcia (patrz sekcja pytań), natomist stopień zaawansowania budowy Twojego modelu uniemożliwia takie dopuszczenie.

Jeżeli Regulamin mógł być inaczej interpretowany, to podrasuję jeszcze sekcję za to odpowiedzialną.

Mam nadzieję, że jednak wystartujesz z czymś nowym.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Postprzez Tomek Hejmo » wtorek, 18 października 2011, 21:39

Tak się jeszcze dopytam - to jest ten zestaw?
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2067
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 19:00

Re: Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Postprzez MartiniOCP » wtorek, 18 października 2011, 22:00

Ilość części ta sama. Kolor kasty inny, ale wydaje mi się, że to to.

pzdr.
MartiniOCP
 
Posty: 11
Dołączył(a): poniedziałek, 17 października 2011, 23:50

Re: Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Postprzez Tomek Hejmo » wtorek, 18 października 2011, 22:37

Ok, to bym był wdzięczny za kilka słów na co uważać ewentualnie :)
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2067
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 19:00

Re: Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Postprzez MartiniOCP » wtorek, 18 października 2011, 23:13

Bardzo chętnie podzielę się uwagami, ale - tak jak wspomniałem - póki co idzie bez większych problemów. Silnik spasowany ładnie. Oczywiście nie obejdzie się bez szpachli. Kasta na pewno wymaga obróbki (dosyć płytkie linie podziału). Nie wiem jeszcze jak sprawy się mają z ustawieniem kół, czy prześwit nie jest idiotycznie duży, czy koła nie wystają poza kastę, czy wszystko ładnie się "domyka" po złożeniu wnętrza i dołożeniu szyb...Dam znać.

pzdr.
MartiniOCP
 
Posty: 11
Dołączył(a): poniedziałek, 17 października 2011, 23:50

Re: Ferrari 288 GTO, fujimi 1:24

Postprzez Tomek Hejmo » wtorek, 18 października 2011, 23:25

Mnie się przyda w słowie pisanym, bo nie mam doświadczenia, żeby wszystko ze zdjęć wyczytać. Zostało znaleźć Skodę Yeti w tej skali i można robić porównanie z Top Gear :mrgreen:
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2067
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 19:00


Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości