Pima Air Museum'11

Nasze wrażenia, relacje z różnych imprez, zawodów, spotkań oraz wizyt w muzeach.

Re: Pima Air Museum'11

Postprzez donalyah00 » wtorek, 9 sierpnia 2011, 19:35

lejgo_inc napisał(a):[Nie wiem jak z tą ręczną manufakturą - A-12 owszem, ale SR-71 miały już regularną linię produkcyjną, ...

Racja, pomieszały mi się oba typy. Dzięki za korektę.

Oglądając tego Blackbirda z bliska, autentycznie można się zdziwić czy aby na pewno latało toto 3 razy szybciej niż rozchodzi się dżwięk. Rzut oka na sposób wykończenia powierzchni:
Obrazek
Obrazek

Usprawiedliwiający, tytanowy połysk: ;o)
Obrazek
Pozdrawiam, Marek
--
La tête américaine.
Avatar użytkownika
donalyah00
 
Posty: 907
Dołączył(a): środa, 11 lutego 2009, 13:54
Lokalizacja: WRO

Reklama

Re: Pima Air Museum'11

Postprzez mr.jaro » środa, 10 sierpnia 2011, 14:09

Superciekawe eksponaty.


K.Y.Czart napisał(a):No, ale przecież Humbrol w różnym oświetleniu też się zachowa jak ta farba na samolocie. To w czym problem?

Problem polega na tym, ze w warsztacie, podczas budowy modelu, trudno byloby odtworzyc warunki oswietleniowe odpowiadajace tym, ktore panowaly w "plenerze", w chwili fotografowania oryginalu. Do tego dochodza jeszcze czynniki techniczne, zmniejszajace wiernosc odtworzenia barw oryginalu na zdjeciu.
Jarek M
Avatar użytkownika
mr.jaro
 
Posty: 2028
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:01
Lokalizacja: Hannover

Re: Pima Air Museum'11

Postprzez lejgo_inc » środa, 10 sierpnia 2011, 14:26

donalyah00 napisał(a):Oglądając tego Blackbirda z bliska, autentycznie można się zdziwić czy aby na pewno latało toto 3 razy szybciej niż rozchodzi się dżwięk.


Macałem MiGa-25 i sowieckie wynalazki służące do lotów w kosmos. Nic mnie nie zdziwi.
;)
pozdrawiam, Leszek
http://www.shelfoddity.com
[Mankind has a perfect record in aviation; we never left one up there]
Avatar użytkownika
lejgo_inc
 
Posty: 1245
Dołączył(a): wtorek, 16 grudnia 2008, 10:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pima Air Museum'11

Postprzez donalyah00 » poniedziałek, 24 października 2011, 14:08

Jeszcze małe postscriptum, tym razem w trochę bardziej słonecznej pogodzie.

Zacznę nietypowo, bo od śmigłowców:
Kolorowy i kanciasty CH-54:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wiewiórka 1 (Kaman HH-43F):
Obrazek

Wiewiórka 2 (Kaman OH-43D):
Obrazek

Bardzo fotogeniczny Tigercat:
Obrazek

Świeżo odrestaurowany OV-1C Mohawk (przepalonego metalu dyszy wylotowej silnika nie można w zasadzie przemalować):
Obrazek

Dobrze widoczny kolor stali - głównego budulca RB-1 Connestogi:
Obrazek

Pitot, duraluminium & "Remove before flight" (Boeing YC-14):
Obrazek

Rzut oka pod żaluzje DC-7 (R-3350 + jedna z jego turbin PRT). Dobrze widoczny sposób mocowania klapek chłodzących:
Obrazek

Krótka seria fotek pożarniczego Providera:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I ponownie rzut oka pod falbanki (R-2800):
Obrazek

Zwiedzanie przy płocie części niedostępnej dla zwiedzających:

Lekko zużyty H-21 w barwach USAF-u:
Obrazek

WB-57
Obrazek

Australijska Catalina:
Obrazek

Narzędzia tortur lotniskowych:
Obrazek
Pozdrawiam, Marek
--
La tête américaine.
Avatar użytkownika
donalyah00
 
Posty: 907
Dołączył(a): środa, 11 lutego 2009, 13:54
Lokalizacja: WRO

Poprzednia strona

Powrót do Imprezy - relacje - spotkania - muzea

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości