[Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Zestawy, relacje z budowy, galerie ukończonych modeli, porady i problematyka modelarstwa sci-fi., fantasy i kosmicznego.

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » niedziela, 30 października 2011, 21:01

To jakiś cyklop jest.
Zerka na nas swoim pojedynczym elektronicznym okiem zza tej srebrnej szybki ;o) :lol:

No tarcza zaczyna się prezentować nieźle.
Ten pomysł z cyną ... fiu fiu.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

modele polskich samolotów

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » niedziela, 30 października 2011, 23:16

Oko czerwone, Alcladem malowane 8-)

Tarcza tryśnięta czarnym podkładem + cienka warstwa Gun Metalu. Wylazło, że muszę jeszcze poprawić dołek w tej "ranie" i jadę z kolorem.

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez wuen » poniedziałek, 31 października 2011, 08:03

Fajnie wygląda - ale wydaje mi się, że stopionego metalu jest około 3x więcej niż zmieściłoby się w otworze po nim...
Poza tym extra, super, mega :lol:
człowiek bez pasji to producent g...
Avatar użytkownika
wuen
 
Posty: 2400
Dołączył(a): sobota, 20 października 2007, 07:44
Lokalizacja: okolice Halinowa ok. 25 km od Wawy

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez levee » poniedziałek, 31 października 2011, 08:49

Mega splendor! :mrgreen:
wuen napisał(a):...stopionego metalu jest około 3x więcej niż zmieściłoby się w otworze po nim...

Super twarda stal (super-hard steel alloy) ma zagęszczoną strukturę molekularną. Po trafieniu z broni energetycznej nawet trzykrotnie zmniejsza swoją gęstość, zatem wszystko w porządku. :lol:
levee
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 11:07

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez wuen » poniedziałek, 31 października 2011, 09:30

W zasadzie masz rację... Dochodzi do wrzenia, metal miesza się z cząsteczkami powietrza, przez co objętość wzrasta - przyjmuję tę tezę jako słuszną :lol:
Maćku - "rana" na tarczy jest ok - drobnymi kroczkami wycofuję się z poprzedniego zarzutu.
człowiek bez pasji to producent g...
Avatar użytkownika
wuen
 
Posty: 2400
Dołączył(a): sobota, 20 października 2007, 07:44
Lokalizacja: okolice Halinowa ok. 25 km od Wawy

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Patryk » poniedziałek, 31 października 2011, 14:55

Ja bym pomalował coś na inny kolor niż stalowy. Trochę trzeba ożywić model i dodać jakiś mocny akcent. Może fragment broni ,albo właśnie tarczę pomalować na zółto ?
Obrazek
KLIKNIJ
Patryk Krupiński
Avatar użytkownika
Patryk
 
Posty: 1049
Dołączył(a): sobota, 13 października 2007, 18:19
Lokalizacja: Lublin

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 31 października 2011, 19:04

Cieszę się, że Levee już wyjaśnił sprawę trafienia :D Dodam, że działo Plazmowo-Pozytronowo-Rozwalam-Wszystko za wiązką energii wysyła pocisk, którego resztki zostały na tarczy. Tarcza jest pierwsza klasa i wytrzymała atak. 8-)

Patryk - to nie jest kolor docelowy, w żadnym wypadku. To baza kolorystyczna, tarcza będzie zielonkawa (rozważę inne opcje) + efekty spalenia + odrapania + okopcenia itp.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Patryk » poniedziałek, 31 października 2011, 19:10

Tak tak wiem ,że to nie kolor docelowy ,ale może skusisz się na jakiś mocniejszy akcent kolorystyczny ? Może taka miniowa tarcza mocno powycierana ,a na niej jasno niebieska błękitna farba. Coś w ten deseń jak ten Hetzer Wildera.
http://mmzone.co.kr/album/view.php?id=32461
Obrazek
KLIKNIJ
Patryk Krupiński
Avatar użytkownika
Patryk
 
Posty: 1049
Dołączył(a): sobota, 13 października 2007, 18:19
Lokalizacja: Lublin

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 31 października 2011, 20:06

Dzięki za linkę, super efekty uzyskał na Hetzerze. Zastanowię się jak to połaczyć z pierwotną koncepcją i dużą kalką, która będzie na tarczy.

A może zrobię ją w czarno-żółte pasy jak zderzak w koparce? :mrgreen:
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » poniedziałek, 31 października 2011, 20:30

levee napisał(a):Super twarda stal (super-hard steel alloy) ma zagęszczoną strukturę molekularną. Po trafieniu z broni energetycznej nawet trzykrotnie zmniejsza swoją gęstość

wuen napisał(a):W zasadzie masz rację... Dochodzi do wrzenia, metal miesza się z cząsteczkami powietrza, przez co objętość wzrasta

Macio4ever napisał(a):Dodam, że działo Plazmowo-Pozytronowo-Rozwalam-Wszystko za wiązką energii wysyła pocisk, którego resztki zostały na tarczy.

:shock: :lol:

Macio4ever napisał(a):A może zrobię ją w czarno-żółte pasy jak zderzak w koparce? :mrgreen:

Maćku ja bym nie cudował.
Początkowa koncepcja jest słuszna!
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » wtorek, 1 listopada 2011, 16:17

Zostałem jednak przy pierwotnej koncepcji kolorystycznej. Na zdjęciu etap pośredni - kolor bazowy, odpryski (gąbką z płynem maskujacym), wstępne zabarwienie uszczkodzenia. Wszystko pokryte matem Gunze ze spraya (Super Clear).

Kalka typu suchego ma niestety film, o takim mlecznym zabarwieniu. Usunę ten efekt subtelnym przybrudzeniem

Obrazek

Jak obeschnie - robię mazy :lol: za pomocą emalii, finalne okopcenia, suchy pędzel, cienie do powiek Tamiya i koniec pieśni.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » wtorek, 1 listopada 2011, 17:17

No, koniec budowy Dużego i Złego. Tarcza zrobiona, broń gotowa więc lada chwila będzie galeria.

Z tarczą czy bez tarczy pary zawsze mi wystarczy!

Obrazek

Obrazek

Bazooka moja długa i sroga,
Palec na cynglu - namierzam już wroga! :mrgreen:

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » wtorek, 1 listopada 2011, 17:35

Niezła kupa żelastwa :lol:
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » wtorek, 1 listopada 2011, 23:33

Tak jest! Galeria gotowa, zapraszam: viewtopic.php?f=32&t=18514
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Jiloo » środa, 21 grudnia 2011, 14:21

pozwole sobie zapytac tutaj, bo wiem, ze pracowales z tym medium.

mam model pomalowany Gunze H na to chce dac clear tez z serii H.
no i szukam czegos czym moge na tym zaznaczyc linie podzialu, ew. łoszować.
okazalo sie, ze mam w domu white spirit. da rade tym tak, zeby nie zdjac farby i lakieru z modelu?
| keep-disco-evil |
Avatar użytkownika
Jiloo
 
Posty: 666
Dołączył(a): sobota, 19 listopada 2011, 15:54
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sci-fi., kosmiczne, fantastyka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości