Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez Macio4ever » wtorek, 29 listopada 2011, 09:31

Oprócz wypychaczy usunąłbym także szwy z włączników przy kolumnie kierownicy.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez jakub476 » poniedziałek, 5 grudnia 2011, 16:32

Wnętrze skończone. Pomalowałem najpierw X-18 ale wyglądało dziwnie więc dałem XF-1 i na to sidolux.
Na kalkomaniach również jest warstwa sidoluxu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pomalowałem też koła. Tak aktualnie prezentuje się całość.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
jakub476
 
Posty: 234
Dołączył(a): sobota, 13 października 2007, 18:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez daddycustomizer » poniedziałek, 5 grudnia 2011, 17:22

Wnętrze jak dla mnie nie wygląda zachęcająco, wszędzie jednolity kolor...mogłeś pomalować jakąś tapicerkę, tapicerkę boczków, maty, półmaty, a tak to wszystko jest po prostu...czarne.
daddycustomizer
 
Posty: 215
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2010, 12:02

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez Kazik » poniedziałek, 5 grudnia 2011, 19:23

Jak dla mnie też trochę monotonnie.
Podoba mi się za kierownica na pierwszej fotce.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez punio » wtorek, 6 grudnia 2011, 07:21

Jak dla mnie kasta wygląda naprawdę fajnie ,ale wnętrze rzeczywiście jak koledzy wspomnieli a monotonne. :)
punio
 
Posty: 30
Dołączył(a): wtorek, 15 listopada 2011, 22:53

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez Macio4ever » wtorek, 6 grudnia 2011, 07:31

Z monotonnością to już chyba nic się da zrobić. Rozważ - może warto trochę fuknąć półmatem, bo wg mnie trochę za mocno się błyszczy. Lakier na karoserii prezentuje się nieźle!
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3728
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 20:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez jakub476 » wtorek, 6 grudnia 2011, 18:08

Żadnego dodatkowego koloru nie chcę. Jedynie myślałem o nabłyszczeniu foteli.

Obrazek
Zdjęcie ze strony http://blog.swdubs.co.uk
Obrazek
Zdjęcie ze strony http://bringatrailer.com
Avatar użytkownika
jakub476
 
Posty: 234
Dołączył(a): sobota, 13 października 2007, 18:20
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez TomekWnęk » wtorek, 6 grudnia 2011, 18:51

Czy ja już tak zmęczony jestem i nie rozumiem tekstu pisanego?
Nabłyszczeniu? Przecież te w modelu świecą się bardziej niż te ze zdjęć.
'Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.'
Avatar użytkownika
TomekWnęk
 
Posty: 1716
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:00
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez cayman » wtorek, 6 grudnia 2011, 18:52

Tak i to jest prawda że w Porsche we wnętrzu jest czarno,czarno i jeszcze raz czarno ale tak musi być.
W tych samochodach w środku nie ma dyskoteki kolorów.To akurat wiem bo użytkuję inny model w skali 1/1.
Jak wsiadłem pierwszego dnia to aż mnie przygnębiło i zadałem sobie pytanie co ja robię w tym aucie bo w kabinie nic nie ma co by oko cieszyło nawet radio jak za Króla Ćwieczka .Ale to trwało do momentu odpalenia silnika i wyjazdu na ulicę,ten gang i niepowtarzalny ryk motoru zastępuje wszystkie gadżety i inne dodatki z kolorystyką wnętrza włącznie i na dzień dzisiejszy nawet radio jest zatkajdziurą którego rzadko słucham a zawsze uwielbiałem dobrą muzę w aucie.
A ten model 911 z 1988 r jest poszukiwany na świecie i jak jest w b.dobrym stanie to koooooosztuje że hohoho.
Rok temu mój kolega kupił taką w USA za prawie 40 tyś dolców.

Co do samego modelu to siedzenia zrobić na połysk bo tak jest w oryginałach z tych lat i tyle.

Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez TomekWnęk » wtorek, 6 grudnia 2011, 19:09

cayman napisał(a):użytkuję inny model w skali 1/1.
Czyli Twój nick to nie przypadek.
'Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.'
Avatar użytkownika
TomekWnęk
 
Posty: 1716
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:00
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez Kazik » wtorek, 6 grudnia 2011, 21:25

TomekWnęk napisał(a):Czyli Twój nick to nie przypadek.

Potwierdzam ale się cholera nie mogłem zmieścić do niego. Za długie mam kulasy :lol:

Co do kolorystyki i świecenia.
Moim prywatnym zdaniem to siedzenia powinny być gładsze i bardziej semi gloss. Na pierwszej fotce widać że siedzisko i boczek drzwi jest taki jakby nakropiony. Pewnie chciałeś nadać farbie fakturę ale to co wygląda fajnie na kierownicy niekoniecznie będzie pasować na siedzenia.
Tak ja to widzę ale nie znaczy to że mam absolutną rację ;o)
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez Fred-k2 » wtorek, 6 grudnia 2011, 22:25

Zgadzam się z Markiem, sam teraz robiłem imitacje skóry na fotelach w moim Caymanie, uzyskałem to mieszanką semi glossa i matu, psikniętym na gładką powierzchnię, lepszego efektu chyba się nie da uzyskać. Taki dobór farby daje też możliwość szybkiego nadania błysku fotela w niektórych miejscach gdzie zazwyczaj to występuje, wystarczy kilka razy potrzeć paluchem i już mamy lekko wypolerowany (w granicach rozsądku oczywiście) fotel.
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 21:17
Lokalizacja: Poznań

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez cayman » wtorek, 6 grudnia 2011, 23:06

Kazik napisał(a):
TomekWnęk napisał(a):Czyli Twój nick to nie przypadek.

Potwierdzam ale się cholera nie mogłem zmieścić do niego. Za długie mam kulasy :lol:

Co do kolorystyki i świecenia.
Moim prywatnym zdaniem to siedzenia powinny być gładsze i bardziej semi gloss. Na pierwszej fotce widać że siedzisko i boczek drzwi jest taki jakby nakropiony. Pewnie chciałeś nadać farbie fakturę ale to co wygląda fajnie na kierownicy niekoniecznie będzie pasować na siedzenia.
Tak ja to widzę ale nie znaczy to że mam absolutną rację ;o)


Tak potwierdzam koło kierownicy i fotele muszą być gładziuchne(żadnej faktury) i świecące jak pupcia niemowlaka.

A jak już się odsłoniłem to jechałem swoim po niemieckiej autobanie 286 km/h a idzie do 305 km/h.Do max obr.czyli 7000 brakowało jeszcze 400 i lekki zapas pod pedałem gazu ale się kończył bezpieczny odcinek.
Ale adrenalina napłynęła UHHH i autostrada w ostrym trójkącie.

Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez lejgo_inc » wtorek, 6 grudnia 2011, 23:33

jakub476 napisał(a):Obrazek
Zdjęcie ze strony http://blog.swdubs.co.uk
Obrazek
Zdjęcie ze strony http://bringatrailer.com


Zwłaszcza na drugiej fotce widać jaki potencjał tkwi w skórzanych fotelach - te zagniecenia, przetarcia...
Poza tym bogactwo matów-półmatów-satyn-półpołysków.
pozdrawiam, Leszek
http://www.shelfoddity.com
[Mankind has a perfect record in aviation; we never left one up there]
Avatar użytkownika
lejgo_inc
 
Posty: 1245
Dołączył(a): wtorek, 16 grudnia 2008, 10:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: Porsche 911 Turbo '88 - Tamiya - 1:24 - Standard

Postprzez TomekWnęk » środa, 7 grudnia 2011, 15:40

cayman napisał(a):jechałem swoim po niemieckiej autobanie 286 km/h a idzie do 305 km/h
Ja jechałem maks 205-210 (licznikowe), samochodem ok 180. Przy 200 już dla mnie było mało komfortowo, 300 to musi być kosmos.
'Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.'
Avatar użytkownika
TomekWnęk
 
Posty: 1716
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:00
Lokalizacja: Rzeszów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości