Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Kazik » czwartek, 29 grudnia 2011, 09:24

Powiem tak,
u mnie na stacjonarnym kompie wygląda lepiej, laptop jest bardziej krytyczny :lol:

Co do siedzeń to nie podpuszczam tylko serio mówię.
Masz jeszcze sporo czasu a takie siedzenia wyglądały by rewelacyjnie. Moim zdaniem warto spróbować.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » czwartek, 29 grudnia 2011, 09:47

Kazał ,kazał to się wykazał . :lol:
Fotele prawie gotowe.Jeszcze małe retusze i muszę je fuknąć bezbarwnym.Ostatecznie wybrałem taką kolorystykę.
Ostatnie zdjęcie to gotowa kierownica.
A teraz foty z roboty.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A tutaj zmodyfikowany drążek kierowniczy z maglownicą (drążek to rurka stalowa 1,2 mm i dodane śrubki T2M )

Obrazek

A teraz kierownica .
Pierwsza fota to oryginał a następna to moje wykonanie

Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Kazik » czwartek, 29 grudnia 2011, 09:55

Poproszę kilka słów jak robiłeś fotele.

W czerwonym bardziej mi się podobają :P
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » czwartek, 29 grudnia 2011, 10:09

"Kazik"]Poproszę kilka słów jak robiłeś fotele
.

Proszę bardzo.
!.Odtłuszenie i fuknięcie szarym podkładem żeby czerwień na wałkach była ciemniejsza i bledsza.
2.Fuknięcie czerwonym po wałkach.
3.Zamaskowanie wałków tasiemką 0,4 mm i to tak żeby tylko trzymały się środkiem wałka co by czarny delikatnie podszedł(tasiemki widać na dwóch pierwszych zdjęciach).
4 Fuknięcie czarnym Gunze C nie za żadkim na bardzo małym ciśnieniu ok.02 bara( odradzam na kacu). :lol:
5.Zdjęcie tasiemek .
6.Zachwyt z dobrze wykonanej pracy.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Kazik » czwartek, 29 grudnia 2011, 10:24

Żartowniś!
Co do malowania to się domyśliłem, chodzi mi właśnie o te wałki.
Wcześniej nic nie było na temat siedzeń, nawet fotki z bliska jak wyglądają prosto z pudła. A przynajmniej ja nie znalazłem.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 12:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » czwartek, 29 grudnia 2011, 11:44

Kazik napisał(a):Żartowniś!
Co do malowania to się domyśliłem, chodzi mi właśnie o te wałki.
Wcześniej nic nie było na temat siedzeń, nawet fotki z bliska jak wyglądają prosto z pudła. A przynajmniej ja nie znalazłem.


Wałki Marku to oryginały i nic nie dorabiałem.Tylko fukanie ,odpowiednie zamaskowanie i znów fukanie.
Oj misterna to praca a w szczególności tasiemką 0,4 mm co prawie wygląda jak gruby włos i się można łatwo zaplątać.
Tylko chęć pozyskania efektu i cierpliwość przy każdej czynności daje to co chce się uzyskać.
A opis w miarę szczegółowy napisałem dla potomnych.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez WestBikers » czwartek, 29 grudnia 2011, 13:17

Siedzenia wyszły nieziemsko, kierownica też super. Chyba trzeba się zwijać z tego forum ze swoimi wypocinami :P
Avatar użytkownika
WestBikers
 
Posty: 528
Dołączył(a): niedziela, 9 marca 2008, 21:35
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » czwartek, 29 grudnia 2011, 13:55

WestBikers napisał(a):Siedzenia wyszły nieziemsko, kierownica też super. Chyba trzeba się zwijać z tego forum ze swoimi wypocinami :P


Nie zwijać tylko się rozprostować ,otworzyć pudło i warsztat rozwijać. :)
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Fred-k2 » czwartek, 29 grudnia 2011, 15:56

Świetne fotele, bardzo udana faktura ;o)
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 21:17
Lokalizacja: Poznań

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » sobota, 31 grudnia 2011, 11:10

"Adam Słodowy zrób to sam"
Odcinek kolejny

W dzisiejszym odcinku przedstawiam zbudowany bak paliwa.Pracy było dużo,najpierw wyszukanie zdjęć oryginału,projekt,naniesienie na arkusz polistyrenu,wycinanka,klejenie,szpachlowanie,wklejenie listewek,zrobienie uciętą igłą 0,4 mm ponad stu punktów imitujących nity.
Na tym etapie bak jest gotowy i dzisiaj zostanie fuknięty podkładem a finalnie metalizerem aluminium.
Brakuje jeszcze pasów trzymających bak.
Wszystko wykonane ręcznie .
Pierwsza fota to oryginał

Obrazek

a to mój produkt

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez TomZak » sobota, 31 grudnia 2011, 11:14

Wow... Toż to zamiennik do egzemplarza 1:1 :-D Ja to się jeszcze nie znam, ale te paski pod pasami trzymającymi bak nie powinny być węższe?
Avatar użytkownika
TomZak
 
Posty: 442
Dołączył(a): niedziela, 2 stycznia 2011, 20:29
Lokalizacja: Szczecin

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » sobota, 31 grudnia 2011, 11:26

TomZak napisał(a):Wow... Toż to zamiennik do egzemplarza 1:1 :-D Ja to się jeszcze nie znam, ale te paski pod pasami trzymającymi bak nie powinny być węższe?


Jak przyjdą pasy to będzie cacy tylko towaru na pasy zabrakło (listewki 2 mm) a na fotach rzeczywiście wyszły szersze.
Ostatnio edytowano sobota, 31 grudnia 2011, 12:10 przez cayman, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez wuen » sobota, 31 grudnia 2011, 11:59

Zbiornik cacy - ale faktycznie paski może nie za szerokie ale chyba raczej za krótkie...
Poza tym super "rękodzieło"
człowiek bez pasji to producent g...
Avatar użytkownika
wuen
 
Posty: 2400
Dołączył(a): sobota, 20 października 2007, 07:44
Lokalizacja: okolice Halinowa ok. 25 km od Wawy

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez cayman » sobota, 31 grudnia 2011, 12:15

wuen napisał(a):Zbiornik cacy - ale faktycznie paski może nie za szerokie ale chyba raczej za krótkie...
Poza tym super "rękodzieło"


A Dziękować Dziękować.
No dzisiaj Waldek szlif z polerką kasty .Lakier-kamień.
Pozdrawiam Piotrek

A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.
cayman

Carbon Master
 
Posty: 820
Dołączył(a): czwartek, 20 października 2011, 01:30

Re: Ferrari 250TR 1/24 Hasegawa Klasa Open

Postprzez Fred-k2 » sobota, 31 grudnia 2011, 13:47

Świetna robota, fajnie się ogląda Twoje poczynania ;o)
pozdrawiam Fryderyk, modelarz ambitny lecz leniwy
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Fred-k2
 
Posty: 1488
Dołączył(a): środa, 20 maja 2009, 21:17
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości