Przemek - MaXus napisał(a):Ciekawy temat i super robota,
czy jest jeszcze możliwość pokazania jakichś zbliżeń z efektami prac nad wnętrzem?
kowaltom99 napisał(a):Moja kolekcja rządzi się jedną zasadą - modele robię tylko w malowaniach samolotów, na których latali Polacy.
kowaltom99 napisał(a):Niestety kadłub juz zamkniety. Te zdjecia, które zamieściłem są jedyne dobre. Reszta zdjęć jest nieciekawa (niestety aparat to Canon typowy "idiot camera")
robmario napisał(a):Jaro1941 napisał(a):Będe tu często zaglądał bo u mnie w szafie czaka taki z italeri
Italeri chyba nie robiło "takiego". Może to Academy?

Karol napisał(a):Elegancki modelik się szykujebędę tu często zaglądał. Mam tylko jedno pytanie czy jako iż jest to wersja J to wolanty nie powinny być otwarte od góry w kształcie litery U a nie zamknięte jak we wczesnych wersjach?


















kowaltom99 napisał(a):Spozycjonowałem ją taśmą Tamiya i kleiłem kropelką - tak po kropelce :-)
Potem wacikiem zamoczonym w Debonderze usunąłem wylewki CA - i dziób Liberatora gotowy.
Kuba P. napisał(a):kowaltom99 napisał(a):Spozycjonowałem ją taśmą Tamiya i kleiłem kropelką - tak po kropelce :-)
Potem wacikiem zamoczonym w Debonderze usunąłem wylewki CA - i dziób Liberatora gotowy.
Bardzo mi się podoba, świetna sprawa.
Jak sobie poradziłeś z parowaniem CA wewnątrz kadłuba/osłony? Szczelnie dopasowałeś, wyczyściłeś?
Zawsze wilgoć czy tłuszcz robi tą mgłę przy klejeniu CA na szybkach - jak to ogarnąłeś?
Szacunek!
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
