
Osobiście płat montowałem w ten sposób, że kleiłem zastrzały do górnego, odczekałem chwile aż nieco złapie. Następnie pozycjonowałem w dolny płat, kadłub i czekałem aż wyschnie klej. Więc chyba tak samo.
pozdrawiam,
D


MIRO napisał(a):Laski popychaczy chyba nie pasują do głowic cylindrów.
MIRO napisał(a):Osłona reduktora powinna być jasnoszara, a laski popychaczy w kolorze aluminium.

DUDE napisał(a):kusi aby dodać parę drucików /.../ w tym modelu można go nieco pokazać.
Phantom napisał(a):jak malowałeś kolektor spalin
dewertus napisał(a):przesunięcie popychaczy względem cylindrów zmieniało się płynnie z "0" na pierwszym do 1 mm na ostatnim cylindrze. Trochę je podgiołem i podkleiłem. Oprócz tego wygląda na to, że wysokość cylindrów też nie jest stała i tylko w dwóch z nich popychacze idealnie stykają się z głowicą. W pozostałych szczelina jest mniej lub bardziej widoczna i to własnie ona potęguje jeszcze wrażenie przesunięcia przy takim ustawieniu silnika na zdjęciu.
dewertus napisał(a):MIRO napisał(a):Osłona reduktora powinna być jasnoszara, a laski popychaczy w kolorze aluminium.
Takie też były, podobnie jak czarne i ... mosiężne. Producent właśnie tą ostatnią opcję sugeruje w instrukcji. Część fotografi zdaje się potwierdzać taką wersję.







MIRO napisał(a):To może wytnij je i wstaw jakieś druciki?
MIRO napisał(a):Zdecydowanie obstaję przy swoim zdaniu

MIRO napisał(a):
dewertus napisał(a):Btw, masz może opis do zdjęcia poniżej? Bardzo mnie ono zainteresowało.MIRO napisał(a):
MIRO napisał(a):Te czarno-białe fotki pokazują, że kolor był jaśniutki i jakoś mało brązowy..
MIRO napisał(a):300. Squadriglia CN, Torino-Caselle
Mikołaj napisał(a):Do wersji nocnego myśliwca raczej też nie będą pasować zestawowe tłumiki płomieni na rurach wydechowch.
dewertus napisał(a):

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
