K.Y.Czart napisał(a):Tak, przecież to napisałem. Choć moim zdaniem limuzyna jest synonimem odsuwanej osłony kabiny.
Może masz rację, ale w opisach technicznych piszą o dwuczęściowej limuzynie, gdy jedna z części jest nieruchomym i przezroczystym wiatrochronem.
K.Y.Czart napisał(a):I nie jest prawdą, że konwersja jest nieudolną kopią części Matchboxa.
K.Y.Czart napisał(a):A jest taki, bo "z pudła" ustępuje zarówno zestawowi Academy, jak i Academy z LF Models.
Tak jest, z tym nie dyskutuję. Academy nadal jest najlepszym Tempestem Mk.V w tej skali.
Faktom nie sposób zaprzeczyć. I szczerze mówiąc chciałem budować Mk.VI z tego zestawu i konwersji LF Models.
Potem policzyłem ile mam Matchboxów i zdecydowałem się na zestaw z transzejami. Miało być szybko
K.Y.Czart napisał(a):Co do pozostałych części też jakiejś strasznej zgrozy nie zauważyłem:
Filtr LF Models jest inny niż proponuje to np. wydawnictwo 4+ na swoich rysunkach. Te plany uznałem za bardziej wiarygodne i zrobiłem go po swojemu.





