
Słów kilka w ramach wstępu.
Model należy do najbardziej pechowych w moim dotychczasowym dorobku modeli skończonych jak i zaczętych.
Dlatego też galeria dosłownie w ostatniej chwili - chociażby dlatego, że kilka elementów zaczęło żyć własnym życiem i to akurat gdy przygotowałem stanowisko do wykonania zdjęć do galerii... Stąd kilka "baboli" i widocznych mniej lub bardziej korekt - ale "co nas nie zabije to nas wzmocni".
Zachętą do wykonania modelu jest duża ilość części pozwalająca wykonać szczegółową replikę pięknego samochodu sportowego z początku lat 60-tych XX wieku.
Planujących wykonanie modelu pragnę poinformować, że producent - w mojej ocenienie - nie przewidział tego, że elementy ktoś może chcieć pomalować - farby zwiększają grubość lub objętość elementów w stopniu znacznym utrudniając a wielokrotnie wręcz uniemożliwiając złożenie modelu bez np. pękania lakieru na karoserii - tak jest np. w przypadku wnęk na lampy przednie. Wskazane jest więc szlifowanie elementów "z zapasem" - teraz już wiem
Oprócz zestawu firmy Fujimi użyłem:
- zestawu waloryzującego GD24p001 firmy "gdetailfactory" - kierownica, pas mocujący koło zapasowe, logo, wycieraczki, pierścienie zegarów, lusterka boczne, siatki pokrywy silnika;
- mieszanki farb Gunze C65 + C34 - karoseria;
- farb Gunze i Gaia - pozostałe elementy modelu;
- bezbarwnego Gaia 007;
- farbki Tamiya X-19 + rozcieńczalnik Humbrol Enamel Thinners" - "brudzenia" i linie podziałów;
- różnych elementów z zestawów waloryzacyjnych firmy Tuner Model Manufactory - silnik i inne elementy;
- elementów z zestawu Tamiya Rally Mechanics Set (nr 266)
Tyle tytułem wprowadzenia - zapraszam do oglądania zdjęć pokazujących samochód w warsztacie, oczekujący na kolejny dzień pracy ekipy przygotowującej go do sprzedania




















Mam nadzieję, że nie znudziłem sporą ilością zdjęć - ale chciałem pokazać jak najwięcej niuansików i smaczków














