Żartuję... oczywiście dziękuję bardzo za te wszystkie wypowiedzi, mimo, że cierpkie. Czuję się zobowiazany jakoś się usprawiedliwić...
Może tak: Piszecie, że taki model (1:12) robiony PZP to zbrodnia. No może i tak, jeśli ktoś chce robić repliki oryginałów to faktycznie taka skala i do tego dobra firma jest super bazą do zbudowania pięknego modelu-repliki. I wtedy oczywiście TRZEBA dbać o szczegóły oraz o wierność z oryginałem. Ja jednak NIGDY nie aspirowałem do budowania replik ! Bardzo dawno, kiedyś zacząłem się bawić w sklejanie modeli i BAWI mnie to do dzisiaj
Kol. wuen napisał "...gdy oglądałem pierwsze relacje z budowy kol. DarkWing'a cieszyłem się, że przybył w nasze nieliczne szeregi ktoś, kto sporo potrafi zrobić i fajnie to pokazać. Niestety z czasem okazało się, że zamiast być coraz lepiej zaczyna być tak samo a to znaczy, że "kto stoi w miejscu ten się cofa".
Cóż, cieszę się, że wzbudziłem takie emocje i nadzieję ale NIGDY sam siebie tak nie oceniałem i nie miałem oraz nie mam tak wysokich aspiracji i mniemania o sobie
Zdaję sobie sprawę, że pisząc te moje wywody narażam się szerokiemu gronu i niejako obrażam brać modelarską. Jednak to tylko moje osobiste założenia i mówię o nich niejako usprawiedliwiając się, a i tak pewnie jest to bardzo pokrętne tłumaczenie
Jeszcze kwestia wydechu budowanego modelu - porównanie z modelem R/C. Oczywiście w żadnym razie nie miałem zamiaru takich porównań czynić, chciałem tylko oddać słowami powierzchnię uzyskaną w modelu i taki mi się jakoś skojarzyło a tym o czym pisałem.
Tak czy owak, fakt faktem, że model tej formuły jest moim "wypadkiem przy pracy"..... założenia i oczekiwania były... delikatnie mówiąc dużo wyższe. Jak widać równiez większości z Was
Dzisiaj wrzucam też troszkę więcej etapów - w zasadzie same montaże wcześniej zrobionych elementów więc z górki....
Dzisiaj relacja bardziej obszerna (przynajmniej w zdjęcia) bo i etapów troszkę przybyło.
ETAP 33

Montaż układu wydechowego do silnika. Myślę, że te zdjęcia lepiej oddają kolorystykę oraz jakość powierzchni rur wydechowych, niż te poprzednie.


ETAP 34

Uzbrojenie podłogi. Zamontowałem wsporniki bocznych paneli. W tylnej części, pod silnikiem, jest folia aluminiowa odbijająca ciepło z silnika.

ETAP 35 i 36


Montaż tylnych bocznych osłon oraz montaż monokoku wraz z silnikiem i zawieszeniem do podłogi - na wkręty


ETAP 37

Celem przypomnienia wklejam zdjęcia z wykonania tylnego spoilera



ETAP 38

Montaż tynego spoilera oraz wlotu powietrza do silnika


ETAP 39

Podobnie jak wcześniej - zdjęcia przypomijające budowę przedniego skrzydła


ETAP 40

Montaż przedniego skrzydła


ETAP 41

Montaż obudowy monokoku oraz silnika.


Do końca pozostały już tylko dwa etapy...









