












posejdon napisał(a):Myslę, że RLM 02 to raczej odpada.














marco2607 napisał(a):Klapy podwozia głównego są z zestawu (FM) i w pozycji zamkniętej. Tak to wygląda na zdjęciach które widziałem.

marco2607 napisał(a):Pokrywa dostępu do kadłuba , jest z EDUARDA .Jest wyższa i trochę innego ksztaltu niż to co daje ten producent dla wersji G6.

marco2607 napisał(a):Pokrywa z boku kadłubana rysunkach wersji K czasem bywa czasem nie. Producent tam niczego nie zrobił, co dziwne w wersjach G-10, G4, G6 FM ten wziernik jest.






marco2607 napisał(a):Wziernika na kadłubie raczej nie było, to mi wygląda na brud lub tak jak potraktowali to czesi plamkę w rlm83.
Zwróć uwagę że ta plama jest w trochę innym miejscu niż wziernik w 109g.

marco2607 napisał(a):Co do podwozia koła tylnego to faktycznie na tym zdjęciu jest otwarte. Ale czy nie było zamykane tak jak w ME-410 ,koło wychodzi podwozie się zamyka. To zdjęcie jest ze złomu więc może była jakaś awaria.
marco2607 napisał(a):Co do klapy kadłubowej to ten temat trochę leży , w każdym razie jest trochę różnicy między wersjami 109 zarówno w edku jak i w airesie. Co o nim myślisz 1/48 109g/10 , 109k.





marco2607 napisał(a):Zestawy airesa to 4248 i 4286.
Oba mają po 2 schowki kadłubowe.










Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
