spiton napisał(a):Jest super. Uff
To ja spytam jeszcze o te przerywacze. Czy to ustawienie to taka demonstracja istnienia przerywaczy, czy była możliwość otwierania ich w charakterze hamulca ?
Pytasz o to że są oba wychylone??? Hm, nigdy się nie zastanawiałem, a w temacie zdjęć bardzo mizernie. Na mój techniczny rozum to projektując takie (dość rzadkie rozwiązanie aerodynamiczne) chciałbym, jako pilot móc skorzystać z nich w formie hampli np podczas manewrów lub na dobiegu.
Zreszta wychylone asymetrycznie wygladałyby dziwnie na modelu
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
OKI, trochę poczytałem i może być faul. Przerywacze miały napęd linkowy sprzęrzony z wychyleniem tych małych tradycyjnych lotek na samych końcach a całość sterowały przechylenia wolantu. W schemacie graficznym w WarbirdTech nie ma dodatkowych wajch w kabinie. Soooo przyjmijmy że samolot przedstawia sytuację warsztatową podczas "inspekcji"
