to właśnie jest przetarg na następcę Mi-8/17/14.
Tylko Mi-8 i Mi-14, przecież siedemnastki zostają ?
to właśnie jest przetarg na następcę Mi-8/17/14.
Tofik napisał(a):Tylko Mi-8 i Mi-14, przecież siedemnastki zostają ?
Kolo 2020 obie eskadry mają mieć ten sam typ śmiglowca
Fazzy napisał(a):No chyba że nasze wojsko musi mniec wszystko amerykańskie...
Tofik napisał(a):W USCG HH-60 zastąpiłyHH-3F Pelican i H-3E Sea King wiec i u nas sobie poradzą. HH-60 może i trochę mniej pakowniejsze ale za to szybsze. Ich prędkość przelotowa jest większa niż maksymalna Mi-14 a w akcjach ratowniczych czas ma decydujące znaczenie.

qalimar napisał(a):W systemie brakuje trzeciego miejsca bazowania i prędkością maksymalną tego się nie załata. Never ever.
qalimar napisał(a):Z kolei jeśli chodzi o ZOP- cóż, przeflancowanie bebechów z Lynxa na AW149 to mrzonka. Ładna na papierze, ale trudna do wykonania na żywym modelu. Takie coś wymaga po pierwsze czasu na badania i dopracowanie, a Agusta tego czasu zwyczajnie nie ma, ale robi dobrą minę do złej gry.
qalimar napisał(a):Panowie i tak wiadomo kto wygra tak więc nie ma co się podniecać. No, chyba, że nie przeprosi...

Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
