MesserDesign napisał(a):Nie no Marek - ale tą muszkę to mogłeś bardziej w skali wydłubać
Trudno jest złapać coś mniejszego
MesserDesign napisał(a):Niby małe kroczki, ale to one zaostrzają mój apetyt na kolejne aktualizacje
Dziś będzie mała przekąska
daddycustomizer napisał(a):Pewnie ten pan meszek to brat tego z ducati.
Przy tym tamten z Dukata to był tłuścioch

Wybrudziłem chłodnicę (suchy pędzel i emalie MM)

przykręciłem obudowę wiatraka (śrubki z T2M) i lekko ją zurzyłem (suchy pędzel emalią)

czujniki dostały kolorek

no i skończyłbym z chłodnicą ale wyczaiłem na fotkach że do tego największego czujnika przychodzi wtyczka z kabelkami a nie bezpośrednio kabelki. Wtyczka już prawie gotowa tylko muszę ją jeszcze pomalować.
Teraz przeskok na przednią owiewkę i maskowanie z którym mógłbym wystartować w konkursie na najbardziej mozolną robotę




w sumie to wyjdzie pewnie z 6 godzin siedzenia.
W niektórych miejscach wspomagałem się maskolem

od środka w części fuknę na koniec czarnym półmatem. Wydaje mi się że tak powinno być chociaż nie znalazłem ewidentnej fotki potwierdzającej moje przypuszczenia.
Po maskowaniu fuknąłem czarnym z Gunze


Następnie zdjąłem maski i zacząłem się bawić z cieniowaniem. Było już lepiej niż przy dolnej owiewce ale ideału nie ma. Doszedłem do wniosku że nie ma co walczyć o idealne odwzorowanie i kompromis po 2 czy 3 poprawkach prezentuje się następująco




Na to fuknąłem warstwę bezbarwnej Gaii i położyłem kalki. Jedną kalkę przeciąłem i została z niej jedynie literka „z”. Reszta – „ścigac” - będzie na szybce owiewki.
Później dmuchnąłem w sumie chyba z 6 kolejnych warstw.
Po 24 godzinach spolerowałem schodek na kalkach


pozostaje fuknąć od spodu.