GrzeM napisał(a):Kluczem do zrozumienia kamuflażu Fokkerowskiego jest to, że oni malowali dość szerokim pędzlem raz przy razie aż się farba na pędzlu zużyła, i potem zanurzali w farbie ponownie. Regularność nie jest w pociągnięciach pędzla, tylko w zanurzeniach w kuble z farbą.
Poza tym cały czas nie wierzę, że Adam robi 1/32 zamiast 1/72. To musi być literówka.
Grzegorz2107 napisał(a):GrzeM napisał(a):Kluczem do zrozumienia kamuflażu Fokkerowskiego jest to, że oni malowali dość szerokim pędzlem raz przy razie aż się farba na pędzlu zużyła, i potem zanurzali w farbie ponownie. Regularność nie jest w pociągnięciach pędzla, tylko w zanurzeniach w kuble z farbą.
Poza tym cały czas nie wierzę, że Adam robi 1/32 zamiast 1/72. To musi być literówka.
Pędzel to nawet nie był szeroki, ale tak jak piszesz, to co proponuje Adam nie oddaje tej metody w pełni. Można też dyskutkowac jaki był kolor płótna na którym te smugi malowano.
Rozwiązaniem jakie ja bym zaproponował, chociaż już chyba trochę za późno, to malowanie farbą zmieszaną z lakierem bezbarwnym, według mnie dawałoby to większą kontrolę nad efektem końcowym, chociaż przy zwiększonym ryzyku, że powstanie zbyt gruba miejscami warstwa.

















Adam napisał(a):Stateczniki pionowy i poziomy są tylko wetknięte, aby pokazać całość.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 17 gości
