Jacek Bzunek napisał(a):-ile ich było, tzn. więcej niż 1 szt,
Jacek Bzunek napisał(a):- kolory RAF czy amerykańskie zamiennik,
Jacek Bzunek napisał(a):- jakie śmigło będzie poprawne?
RAV napisał(a):Przydałby się wykaz polskich Mustangów IVa.
iras67 napisał(a):Istniały Mustangi mk.IV, D,K malowane fabrycznie w kamo RAF? Są na to jakieś wiarygodne opracowania?
Pytam się, bo nigdy nie widziałem zdjęcia takich maszyn w fabrykach USA...
RAV napisał(a):Ja planuję srebrnego KM112 PD-D z odwróconym serialem pod skrzydłem.
Jacek Bzunek napisał(a):RAV napisał(a):Przydałby się wykaz polskich Mustangów IVa.
Podobno było ich koło 20 szt.
Jacek Bzunek napisał(a):RAV napisał(a):Ja planuję srebrnego KM112 PD-D z odwróconym serialem pod skrzydłem.
Mam nawet AJ-Pressowe kalki ale kamuflowany, jak na mój gust, jest bardziej elegancki.
RAV napisał(a):Aeroproducts, jak we wszystkich Mustangach z 303 Sqn.
RAV napisał(a):Początkowo amerykańskie, potem (jako PD-L) brytyjskie w schemacie C.
.
Paweł Wymysłowski napisał(a):RAV napisał(a):Aeroproducts, jak we wszystkich Mustangach z 303 Sqn.
Skąd pewność?
iras67 napisał(a):RAV napisał(a):Początkowo amerykańskie, potem (jako PD-L) brytyjskie w schemacie C.
.
Skąd masz tą informację? Oczywiście chodzi mi o malowanie zamiennikami amerykańskimi?
RAV napisał(a):Przy okazji, w kwestii poruszonej w poprzednim poście: zdanie wcześniej napisano, że to był P-51D, czyli śmigło HS. Odszczekuję.
W pierwszym numerze (1/97) miniRepliki jest zdjęcie kamuflowanego Mustanga z 303.


Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości
