portalus napisał(a):O taką fotę podwieszeń mi chodziło, dzięki.
Teraz tylko muszę jeszcze coś wybrać na wewnętrzne pylony.
portalus napisał(a):Jeszcze jednego się dopatrzyłem - na zdjęciu od Paweł84 są anteny (3 różnej długości dipole pod wlotem) a wg Eduarda ich nie ma być - robić czy nie robić (na szczycie statecznika też?)?
portalus napisał(a):Znalazłem w wątku na MW jeszcze jedną fotkę konfiguracji tych 3 zbiorników (sztuka o nr bocznym 9204 - z Krzesin lub Powidza).
Zdjęć BIS-ów z Krzesin z 3 zbiornikami prosze nie brac pod uwagę , jeśli myslisz o " modelu z bieżacej eksploatacji "
Tam wszystkie samoloty mają popodwieszane baniaki, ale to juz po zakończeniu eksploatacji, aby sprzęt do samolotów nie leżał gdzieś na "kupie " Po prostu podwiesili pod samoloty i spokój i porządek .Idąc tym tropem to 21MF z SM z tyło-przednim zbiornikiem jest nielotem.
Nie wiem o co chodzi z tym" nielotem i tym tropem "To teraz kolejne pytanie, wszędzie tzn. prawie wszędzie na zdjęciach kapu są w położeniu nie-wychylonym, czy na postoju mogło się zdarzyć, że były opuszczone? W modelu są doklejane i zastanawiam się czy ich delikatnie nie opuścić.
Tu domyślam się że chodzi Ci o klapy zaskrzydłowe ?
Powinny być zawsze w położeniu schowanym, choć czasami zdarzało się że pilot po przykołowaniu zapomniał je schować , ale wtedy wykorzystując resztki ciśnienia w hydraulice chowalismy je szybko -wypuszczone klapy to był najszybszy sposób na rozbicie głowy przy przeglądzie samolotu.Jeszcze jednego się dopatrzyłem - na zdjęciu od Paweł84 są anteny (3 różnej długości dipole pod wlotem) a wg Eduarda ich nie ma być - robić czy nie robić (na szczycie statecznika też?)?
Powrót do MiG i inne sowieckie wynalazki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości