Jako szpachli użyłem Mr.Dissolved Putty wymieszany z klejem cyjanoakrylowym. Na dzisiaj łączenie plastiku z żywicą jest wstępnie oszlifowane i czeka na poprawienie linii podziału czyli czynność zdecydowanie nie będącą moją ulubioną.
gzt napisał(a):Zapowiada sie calkiem fajnie !
ZIO BY NAITT napisał(a):dzisiaj przez Ciebie wyciągnąłem z pudełka swojego Mk.Ic , może nawet zacznę przy nim grzebać ...

gzt napisał(a):Moj "Fabric Wing" Hurricane lezy i czeka na moj lepszy humor.


Daniel iceman Gronowski napisał(a):Nie wiem co widzicie w tym samolocie, to chyba najbrzydsza maszyna Angoli! Ble
gzt napisał(a):to sie robi projekt grupowy
wojtek_fajga napisał(a):Yyyyyyyy.... a Lloyd?
Jacek Bzunek napisał(a):spójrz na pierwszą generację wolnonośnych dolnopłatów opracowanych w połowie lat trzydziestych takich jak MS-406, MB-151, Seversky P-35, Fiat G.50, Bf 109 z silnikiem Jumo że o I-16 nie wspomnę a potem doceń niezwykłe piękno maszyny Sydneya Camma

Daniel iceman Gronowski napisał(a):Powiedz jeszcze Jacku, że robisz go w pustynnym malowaniu to obiecuję tu zaglądać

Daniel iceman Gronowski napisał(a):Chętnie bym zobaczył ten maltański w Twoim wykonaniu, ale decyzja należy do Ciebie
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości
