Na początek muszę powiedzieć że ten stary zestaw Tamiyi odbiega jakością wykonania od zestawu McLarena z którym walczyłem w zeszłym roku i innymi modelami które wcześniej robiłem.
Na początek na warsztat trafiła jednostka napędowa.Tylny most w części przedniej fuknąłem Gaią Gun Metal a części tylnej wraz z chwytami zacisków hamulcowych Gaią Star Bright Iron i na koniec bezbarwnym matem Gunze C.
Imitacje śrubek usunąłem i zastąpiłem śrubkami z kołnierzem 0,8 mm T2M i śrubkami z otworem pod klucz imbusowy

Tarcze hamulcowe jak zwykle składały się z dwóch części i po sklejeniu kilkadziesiąt punktów łączenia szpachlowałem
klejem CA i po wyschnięciu przetarłem papierem ściernym tak żeby tarcza stała się jednym elementem.
Po tej żmudnej operacji dokleiłem okładziny cierne
Z piast usunąłem imitacje śrub i zastąpiłem śrubkami z zestawu waloryzacyjnego T2M.

Następny na warsztat poszedł silnik Forda DFV V8.Blok silnika fuknąłem metalizerem aluminium i zabezpieczyłem bezbarwnym matem.Dekle zaworowe przeszły ten sam etap co dekle zaworowe McLarena:
1.Usunąłem imitacje śrubek i nawierciłem kilkadziesiąt otworów 0,45 mm
2.Fuknąłem podkładem i czarnym półmatem C92
3.Logo Forda fuknąłem SM06 chrom silver
4.Całe dekle znów fuknąłem emalią -czarny półmat Tamiyi
5.Pędzelkiem 005 nasączonym w rozcieńczalniku do emalii pocierałem logo forda tak aby ukazał się srebrny kolor.
6.Celem zabezpieczenia dekle fuknąłem bezbarwnym półmatem C181.
7.Uzupełniłem śrubkami T2M i HD i dorobiłem gumowe fajki przewodów wysokiego napięcia .
8.Koniec

Tak wygląda na daną chwilę całość przy której jeszcze będzie trochę roboty.




Cdn...













