Jako że Paweł już swoje fiorano kończy, a mnie się udało okazyjnie nabyć takie samo - zakładam wątek warsztatowy. A co - niech będzie "fioranociągłość "
Zacząłem tradycyjnie - od karoserii. Na początek poszły boczne kierunkowskazy. Wpierw zmierzyłem ich średnice zewnętrzną:


A potem wywierciłem otwór "przez kierunkowskaz" wiertłem 0,4mm:

Po wywierceniu zeszlifowałem fabryczny kierunek:

Tyle zabawy po to, by potem zrobić kierunkowskazy z przeźroczystej ramki, pomalowanej pomarańczem. Po to też mierzyłem średnice, aby oba dorobione kierunki były takie same - podobnie i z wierceniem - aby ten sam punk osadzenia był po obu stronach
W karoserii pogłębiłem wszystkie linie podziału, zmieniłem kształt klamek ( są teraz płaskie ) i pokryłem podkładem. Zaznaczyłem sobie ołówkiem miejsca do poprawy i zabrałem się za body kit. Jest bardzo prosty, zbudowany z polistyrenu 0,5 i 1mm. To jeszcze nie koniec - przód wymaga jeszcze dodania po jednym "plasterku" polistyrenu ( po bokach ) aby dobrze współgrał z początkiem progów. Całość też zostanie delikatnie wyoblona za pomocą masy milliput.






W planach jest jeszcze spoiler - ale o tym w kolejnej aktualizacji
No i przymiarka na docelowych kołach - Advan Racing ver. II 19". Kolorystyka docelowa - jedynie rozgraniczenie srebro - zółć będzie poprawiane. Zdecydowałem się na 19" felgi ze względu na większą możliwość niższego osadzenia auta.




To tyle na dziś ;)
Pozdrawiam
MesserDesign
































