Solo napisał(a):EDIT: będzie problem z oszlifowaniem i wsadzeniem tej dyszy, bo ogon samolotu zwęża się, a dysza stosunkowo głęboko powinna być umieszczona... Kurczę... Ale chyba nie ma wyjścia, rozrywanie kadłuba narobiłoby tylko szkód.
Co do balastu - a po co on?
Solo napisał(a):Ok, to może podsumujmy co jeszcze powinienem kupić:
- Mr. Dossolved Putty, czyli szpachla w płynie do łatwego likwidowania szpar
Solo napisał(a):Ok, to może podsumujmy co jeszcze powinienem kupić:
Grzegorz2107 napisał(a):Solo napisał(a):
...............Poradźcie mi też jak najlepiej "uszczelnić" takie drobne szparki pomiędzy kadłubem a statecznikami poziomymi, widać to szczególnie na przedostatnim zdjęciu.
Też szpachlować?
Jeśli zakupiłeś preparat Gunze zwany płynną szpachlówką, to czas, żeby go użyc.
Zaaplikowana w szczelinę za pomocą cienkiego narzędzia i po wyschnięciu wytarta wacikiem z rozpuszczalnikiem. Podobnie będzie działał surfacer nakładany jak szpachlówka wieloma warstwami.
Wojciech Perkowski napisał(a):Sabre miał usterzenie poziome płytowe?

Solo napisał(a):W takim razie, co jeszcze powinienem dokupić?
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości
