Kilroy napisał(a):Może ma zapałki w domu ? Ale czym ją zaostrzyć ?
Jest nadzieja, że od biedy tu coś by się wynalazło: http://ostry-sklep.com.pl/
Kilroy napisał(a):Może ma zapałki w domu ? Ale czym ją zaostrzyć ?
Solo napisał(a):To coś złego, że kupuję?
Solo napisał(a):To coś złego, że kupuję?
Panowie, bez przesady.
Solo napisał(a):Położyłem jeszcze jedną kalkę, zobaczę jak teraz będzie.




Solo napisał(a):Owiewka: nadal jestem bardzo niezadowolony, bo mnóstwo paprochów wciąż tam widać i nawet zalanie płynną szpachlówką nie za dużo pomogło:
Solo napisał(a):Tez nie za ładnie zaszpachlowały się szpary pomiędzy ogonem a statecznikami, ale to jeszcze na pewno poprawię:
Solo napisał(a):Z tego co czytałem, samolot przed malowaniem należy umyć wodą z płynem do naczyń, prawda?
dewertus napisał(a):A wiesz, że ta wersja F-86 miała usterzenie płytowe, które całe się ruszało? Więc szpara w tym miejscu jest jak najbardziej wskazana. Koledzy już Ci o tym pisali...
dewertus napisał(a):Nie należy, tylko można - chodzi o odtłuszczenie i zmycie pyłu po szlifowaniach i polerkach. Generalnie chodzi o wodę z łagodnym detergentem (płyn do mycia naczyń, mydło, itp...) - uprzedzając kolejne pytanie: woda w temperaturze letniej.
Grzegorz2107 napisał(a):Możesz umyć wykorzystując aerograf rozpylając wodę z maksymalnym ciśnieniem powietrza.
dewertus napisał(a):Grzegorz2107 napisał(a):Możesz umyć wykorzystując aerograf rozpylając wodę z maksymalnym ciśnieniem powietrza.
Owszem, można, tylko po co? .
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
