Ten obrazek na pewno Ci się przyda. Linner, który robił latającą replikę (obecnie w Omaka, nie wiem jak wiernie odwzorowuje oryginał, bo to jest egzemplarz latający!!!) najprawdopodobniej opierał się na tym planie:

Może i ten (choć nie potrafię ocenić jego wiarygodności:

A tu dyskusja na rosyjskim forum, z licznymi obrazkami:
http://scalemodels.ru/modules/forum/viewtopic_t_27473_start_0.htmlOgólnie problem to pewnie polega przede wszystkim na tym, że "Etrich Taube" to nazwa wielkiej rodziny samolotów. Niemcy mieli "Etrichów" stosunkowo niewiele, bo ich twórca, Igo Etrich, skrewił z patentem w Niemczech i projekt stał się własnością publiczną, chętnie kopiowaną przez wszystkich. Oficjalnym przedstawicielem Etricha na Niemcy był Rumpler (dopóki obowiązywało go honorowanie patentu, po uznaniu wynalazku za publiczny i Rumpler się na Etricha wypiął). Sam Etrich produkował samoloty w Austrii, ale tam wojsko już w 1912 r. wolało nowocześniejsze maszyny i Taube skierowało do szkół i nie zamawiało nowych. Po rozwodzie z Rumplerem Etrich założył w Niemczech swoją fabryczkę w Lubawce pod Wałbrzychem (Liebau) ale sprzedał mniej niż 10 maszyn (głównie Bawarii) gdzie nie dotrwały do wojny. W sumie w Niemczech do wojny dotrwał chyba tylko jeden "Etrich Taube" - znane są trzy zdjęcia (są w Datafile).
Jeśli robić z tego zestawu jakiegoś realnie wojennego Taube z Niemiec, to pewnie trzeba by Rumplera, ale wczesnego (Rumpler dość sprawnie modyfikował oryginalny projekt). Albo Albatrosa, ale czy ktoś wie, jak one dokładnie wyglądały?
Może zrób Austriackiego Taube A.II? Niebojowy, ale bardzo ładny i dobrze udokumentowany:
http://www.wwi-models.org/Images/Plattner/AH/Taube/index.html