Byłem przekonany, że od ładnych juz paru lat ostatni F-14 trafił na żyletki albo do muzeum, a tymaczem dziś czytam takie coś:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... BoxWiadTxt
I jeszcze to zdjęcie:



Marcin Witkowski napisał(a):Co więcej, radar i awionikę też chcą przeszczepić od Su-27 lub pochodnej. Mają jednak problem, bo w Su antena ma większą średnicę i w nos F-14 się na tą chwilę nie mieści. Czytałem, że być może Rosjanie zaprojektują antenę specjalnie pod Tomcata. Ale czasy nastały...
Z samymi silnikami też nie jest tak łatwo, bo i wagowo i rozmiarowo Al-31 od TF-30 się różni. Trzeba więc przerabiać gondole silników i zmieniać wyważenie płatowca. Mają się nad czym Irańczycy głowić.

Marcin Witkowski napisał(a):Co więcej, radar i awionikę też chcą przeszczepić od Su-27 lub pochodnej. Mają jednak problem, bo w Su antena ma większą średnicę i w nos F-14 się na tą chwilę nie mieści. Czytałem, że być może Rosjanie zaprojektują antenę specjalnie pod Tomcata. Ale czasy nastały...
Z samymi silnikami też nie jest tak łatwo, bo i wagowo i rozmiarowo Al-31 od TF-30 się różni. Trzeba więc przerabiać gondole silników i zmieniać wyważenie płatowca. Mają się nad czym Irańczycy głowić.
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
