Witam ponownie.
Prace przy monococue,zawieszeniu przednim i tylnym oraz układzie napędowym uważam za ukończone.
Już nic więcej nie dorobię z racji skąpej dokumentacji zdjęciowej.
Rzut ogólny


Przy kołach było trochę roboty i po kolei:
1.Ze smażyłem lacze

, loga malowałem ręcznie białym matem a potem poszedł brudzing.
2.Obręcze felg poszły do kreta aby zmyć zestawowy chrom i zostały fuknięte ALC-polerowane aluminium.
3.Ramiona felg fuknięte metalizerem Brass
4.Zestawowe imitacje śrub z nakrętkami usunięte i zastąpione śrubkami T2M oraz dodane wentyle.





Do gumowych złączek rur wodnych układu chłodzenia dodałem opaski zaciskowe.


Na fotce referencyjnej dopatrzyłem się iż rury układu chłodzenia łączone są z chłodnicami nietypowymi nakrętkami.
W domowym warsztacie wytoczyłem takie cztery nakrętki i zrobiłem zagłębienia( jak się domyślam) pod specjalny klucz.




Drążki trzymające i usztywniające konstrukcję(monococue z układem napędowym) zrobiłem od nowa a materiał użyty to rurki aluminiowe o śr.2 mm fuknięte czarnym półmatem,nakrętki o śr.zew.2,5 mm i końcówki drążka z zestawu waloryzacyjnego RBM.



Linka gazu z nakrętką regulacyjną

i reszta okablowania,rurek paliwowych i układu chłodzenia.





Cdn.....