Wbrew początkowym ocenom zestaw Hellera okazał się wymagającym "współpracownikiem" - zwłaszcza obszar łączenia oszklenia kabiny pilotów z kadłubem oraz poprawne osadzenie skrzydeł w kadłubie wymagały sporego nakładu pracy. Malowanie wykonane farbami Humbrola i zabezpieczone lakierem akrylowym Agamy.
Ponieważ proponowane przez Hellera malowanie B-727 w barwach linii Alaska nie przepadło mi do gustu postanowiłem wykorzystać dostępne kalki od cywili i trochę "zaszaleć" - ostatecznie wybrałem malowanie linii SAS. Oczywiście samo malowanie to czysta fikcja (SAS nie miał w swojej flocie modelu 727), nie mniej przy jego "tworzeniu" wzorowałem się na wyglądzie wczesnych B-272 dostarczonych do Lufthansy i PAN AM'u oraz malowaniu innych maszyn SAS'u w tego okresu (wczesne lata 70'). 727 otrzymał nawet własne imię (jak przystało na maszyny SAS'u) - Einar Viking (w oryginale noszone było przez SUD Caravelle).









