Heinkel He 111

Jeśli chcesz porozmawiać o prawdziwych latających maszynach lub szukasz dokumentacji do swojego modelu - napisz o tym tutaj.

Re: Heinkel He 111

Postprzez Muśtax » czwartek, 18 kwietnia 2013, 17:52

Hej,
sam mam ten model, wersje H-4/6, jako że "Łopata" to jeden z moich ulubionych bombowców to chciałbym go mieć jak najlepiej wykonany co w przypadku zestawu monogramu wymusza bardzo dużo przeróbek np. wnęki podwozia i osłony silników które są całkowicie do bani :/.

Co do Twojego pytania, to w 2 tomie monografii Heinkla Kagero jest rysunek pokazujący sposób podwieszenia V-1
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
Muśtax
 
Posty: 355
Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 06:57
Lokalizacja: Ptc <-> Lbn

Reklama

Re: Heinkel He 111

Postprzez karwas » sobota, 20 kwietnia 2013, 02:11

Witam, przepatrzyłem monografie Kagero i jest tam przedstawiony sposób mocowania, ale wyglądu samego wyrzutnika nie ma, a korzystając z sytuacji, jki jest problem z wnekami podwozia i z kształtem osłon silników??
Avatar użytkownika
karwas
 
Posty: 97
Dołączył(a): czwartek, 28 lipca 2011, 09:57

Re: Heinkel He 111

Postprzez Muśtax » poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 11:23

Wnęki podwozia w oryginalnym samolocie miały prostokątny kształt a w modelu jest trapezowy, zwężający się ku spływowi skrzydła , osłony silników i obudowa chłodnicy to już gorszy problem, bardziej przypominają te z wersji "P" w której były Daimlery niż Jumo z "H", była bardziej pękata z przodu, trzeba popatrzeć na zdjęcia różnice się od razu rzucają w oczy.
Jeszcze krawędź natarcia skrzydła miedzy kadłubem a silnikami była prostopadła do tego pierwszego a w modelu jest skośna.
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
Muśtax
 
Posty: 355
Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 06:57
Lokalizacja: Ptc <-> Lbn

Re: Heinkel He 111

Postprzez karwas » poniedziałek, 22 kwietnia 2013, 23:38

Dodatkowo należy dodać błędny kształt kołpaków, są zbyt krótkie, ale tu z pomocą przychodzi SBS w rozsądnej cenie..
Avatar użytkownika
karwas
 
Posty: 97
Dołączył(a): czwartek, 28 lipca 2011, 09:57

Re: Heinkel He 111

Postprzez Muśtax » wtorek, 23 kwietnia 2013, 09:29

Kołpaki jak i same śmigła są poprawne dla wczesnych serii "H" od H-6 zaczęto wprowadzać szersze drewniane śmigła z nowym kołpakiem, co nie oznacza że i na wcześniejszych wersjach ich nie może być ja także na wczesnych H-6, tu już trzeba dobrać indywidualnie pod budowany egzemplarz.

Jeśli budujesz H-22 to trzeba też uważać z podkadłubowym stanowiskiem strzelca, nie wiem
Co tam daje monogram w tej wersji modelu, musisz to zbadać, tam był montowany MG 131 albo MG 81z. W nosie też był montowany MG131 z charakterystyczną osłoną wyrzutu łusek umieszczoną poniżej kopuły w której był zainstalowany.

Obrazek
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
Muśtax
 
Posty: 355
Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 06:57
Lokalizacja: Ptc <-> Lbn

Re: Heinkel He 111

Postprzez karwas » piątek, 26 kwietnia 2013, 19:42

Jak wcześniej pisałem, zaopatrzyłem się w kabinki, Vacu i tam całe szczęście są szkiełka dla dolnej gondoli dla MG 81Z, Teraz tylko chęci..
Avatar użytkownika
karwas
 
Posty: 97
Dołączył(a): czwartek, 28 lipca 2011, 09:57

Re: Heinkel He 111

Postprzez Muśtax » niedziela, 28 kwietnia 2013, 08:26

Trzeba otworzyć warsztat na forum i będziemy wspierać mentalnie :)
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
Muśtax
 
Posty: 355
Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 06:57
Lokalizacja: Ptc <-> Lbn

Poprzednia strona

Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości