
W temat dopiero się zagłębiam ale trzeba brać pod uwagę kilka rzeczy :
Wieża:
- tylny właz może być finalny ale nie koniecznie
- późna wieżyczka dowódcy z nacięciami
- jarzmo gładkie lub z obręczą.
- zmienione rozstawienie uchwytów na dźwig
- standardowe 8 haków na gąsienice na stronę lub 12 (najpóźniejsze wieże)
- w przypadku 8 haków na niektórych wieżach zmieniono położenie tego "uchwytu" pod hakami
- "uszy" na bokach wieży jak w finalnych pantherach ausf G MAN
Kadłub:
- większa liczba zaczepów pod osłony boczne

- 4 odprowadzacze(czy jakoś tak) oleju na płycie nadsilnikowej
- siatki nad przednimi wlotami z podebraniami pod odprowadzacze lub płytki pancerne 5mm(?) nad wszystkimi wlotami
- raczej na pewno późne koła jezdne
- asymetryczne osłony wydechów
- późne gąski chociaż ostatni sprawny kadłub KT(bez wieży) miał 9 zębowe koła i standardowe gąski!
posiadał również sprzęg (jako jedyny znany mi KT)
-zmieniono położenie liny napinającej gąski - na późnych była nawijana na zaczepy wokół prawej osłony wentylatora
Malowanie będzie najprawdopodobniej takie:

No może bardziej w takim stylu:








recenzja modelu:
http://www.modelarmour.com/index.php?op ... &Itemid=60
pzdr
Piotrek


















