portalus napisał(a):To co było w zeszłym roku to taka delikatna namiastka była. Może trochę zabrakło wyobraźni przy realizacji w wykonaniu z tej folii, na tak chropowaty podkład nie miało się szans dobrze przykleić.
Slash napisał(a):Pewnie łatwiej byłoby coś takiego zrobić z MiGami albo choćby Su. Co akurat miało już miejsceCzy ktoś potrafi powiedzieć czemu zdecydowano się na F-16? Bardziej Natowskie?
Chyba żarty sobie robisz. Ten projekt jest słaby - tzn głównie kolorystyka wersji kolorowej. Szara jest imho całkiem ok. O to, że folia odpadła czy coś to trudno mieć pretensje akurat bo takie są ograniczenia technologiczne. 6elt latałaby na migach to by się pomalowało jak trzeba a i projektanci mogliby sobie na więcej pozwolić. Ale lata na F-16 a powierzchnia na nich jest szorstka a od tarcia powietrza farba sama schodzi z np. TER.portalus napisał(a):Rozumiem, że my to tak mamy, że nasze wykonanie to w naszej opinii zawsze jest i musi być lipa. Nie ważne co i jak, od razu jest krytyka. Mnie tam się pomysł podoba, coś innego co zostanie zapamiętane. To co było w zeszłym roku to taka delikatna namiastka była. Może trochę zabrakło wyobraźni przy realizacji w wykonaniu z tej folii, na tak chropowaty podkład nie miało się szans dobrze przykleić.


raptorf22 napisał(a):...no i straszny syf pod spodem. To już koniec czystych, fabrycznych Jastrzębi, dwa które leciały (łącznie 6) były mocno zajechane i brudne.
.....
Ostach napisał(a):W założeniach była mowa o zbiornikach paliwa - ja się raczej domyślałem 370 galonowych, a tu zonk, wyklejanka jest na CFT.


Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości
